رئیس هیئت تیر و کمان خراسان جنوبی خبر داد:

برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی استان در سال 97

بیرجند (پانا)- رئیس هیئت تیر و کمان خراسان جنوبی گفت:اولین دوره مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان که انتخابی تیم ملی تیرو کمان نیز محسوب می شود، 6 و 7 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی استان در سال 97

محمد نوروز پور رئیس هیئت تیر و کمان استان خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این رویداد ، بزرگترین رویداد ورزشی استان در سال 97 است که با حضور 150 شرکت کننده از جمله قهرمانان کشوری و جهانی برگزار خواهد شد.

نوروز پور گفت: این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار خواهد شد که از 150 نفر حاضر، 69نفر آقا و مابقی خانم هستند و نیز 8 داور بین المللی فدراسیون و 5 داور خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت تیر و کمان استان افزود: در این مسابقات 20 نفر از شرکت کنندگان از خراسان جنوبی خواهند بود که از این تعداد 9 نفر مرد و بقیه زن هستند که در رشته کامپوند 7 نفر و در رشته ریکرو 13 نفر حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد:این مسابقات در دو روز 6 و 7 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 8 صبح الی 18 در استادیوم 15 هزار نفری غدیر برگزار خواهد شد و در هر رشته 8 نفر که بتوانند به حد نصاب های فدراسیون دست پیدا کنند ، به تیم ملی دعوت خواهند شد.

نوروز پور در پایان گفت: از جمله برنامه هایی که برای ورزشکاران تدارک دیده شده است ، بازدید از باغ موزه های استان و بافت تاریخی شهر بیرجند است و نیز به جهت معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی استان، غرفه صنایع دستی استان در باغ موزه اکبریه فعال خواهد بود و نیز یکی دیگر از برنامه ها ، اهدای جایزه فدراسیون به زهرا نعمتی تیر انداز زن ایران که چندی پیش موفق به کسب عنوان بهترین زن ورزشکار دنیا شده است،در این مسابقات انجام خواهد شد.

گفتنی است، بازدید این مسابقات برای عموم مردم رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار