آئین تجلیل از جانبازان فرهنگی در البرز

کرج (پانا) - بمناسبت میلاد حضرت ابالفضل عباس (ع) و روز جانباز در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش البرز و مسئولین استان، از فرهنگیان جانباز استان البرز تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۱۵۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از جانبازان فرهنگی در البرز

خسرو ساکی در آئین تجلیل از جانبازان سرافراز البرزی گفت: پیوند مستحکم و از هم ناگسستنی سپاه و مردم با ولایت فقیه را از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب و تداوم حیات جمهوری اسلامی ایران در عصر امروز است.

وی افزود: حضور آگاهانه و سلحشورانه در صحنه‌های نیاز انقلاب از شاخصه‌های منحصر به فرد پاسداران عاشورایی و جانبازان انقلاب اسلامی است.

خسرو ساکی در ادامه بیان داشت: بزرگ‌ترین الگوی ما در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... جانبازان هستند.

وی به فضایل و سجایای حضرت ابوالفضل (ع) پرداخت و ویژگی‌های بارز و مهم حضرت ابوالفضل (ع) را وفاداری، ایثار و از خود گذشتگی و اطاعت پذیری مطلق از ولایت‌فقیه عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه گذشت و مردانگی حضرت ابوالفضل (ع) قابل تجسم نیست، خاطرنشان کرد: وقتی آدم تصور می ‌کند کسی تشنه باشد و به دریای آب برسد و به یاد تشنگی مولای خود از آن ننوشد و استفاده نکند نهایت مردانگی و از خود گذشتگی است.

ساکی تجلی گاه ایثار و از خود گذشتگی را صحرای کربلا دانست و یادآور شد: عشق و ایثار به ولایت را جز حضرت ابوالفضل ( ع) در کس دیگری نمی‌توان دید.

وی اضافه کرد: جانبازی یعنی یادگاری داشتن از صحنه‌های ایثار و شهادت و این یادگاری دوران دفاع مقدس توفیقی الهی برای جانبازان عزیز است.

ساکی تاکید کرد: خاطرات دوران جنگ و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا را باید در کلاس های درس به نسل نو منتقل کرد.

لازم به ذکر است در این آیین با اهدا لوح از معلمان جانباز استان البرز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار