مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : در فرایند ثبت نام رضایت مندی مردم اصل است

تهران (پانا) - ستاد نظارت بر ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سایر اعضا در سالن شورای شماره یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران : در فرایند ثبت نام رضایت مندی مردم اصل است

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اهمیت نظارت بر ثبت نام دانش آموزان ،اظهار داشت: باید تمهیدات لازم جهت سهولت در ثبت نام برای اولیا و دانش آموزان اندیشیده شود.

وی، با تاکید بر اینکه در فرایند ثبت نام ،نتیجه باید منجر به رضایت مردم و والدین دانش آموزان ختم شود، تصریح کرد: ثبت نام باید برای شهروندان ما ایجاد آرامش کند و مدیران مدارس و آموزشگاه ها از هر اقدامی که ایجاد استرس و اضطراب برای والدین کند به شدت پرهیز کنند.

فولادوند،با بیان اینکه تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش باید به روند آموزشی و تربیتی ما کمک کند، ادامه داد: ستاد نظارت بر ثبت نام باید توجه داشته باشد که حرکتش کاملا در مسیر اجرای قانون و تکالیف قانونی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تاکید کرد: اگرچه توسعه مشارکت های مردمی و ورود اولیا به مسائل مربوط به آموزش و مدرسه از برنامه های جدی ما می باشد اما اخذ وجه به عنوان شرط ثبت نام به هیچ وجه پذیرفته نیست .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: رصد و بررسی روند ثبت نام وظیفه ای است که همگی مقاطع باید به آن توجه داشته باشند و با از میان برداشتن موانع فرایند ثبت نام را تسهیل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار