رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس:

تشکیل 90 پرونده تخلف در شهرستان فردوس

فردوس (پانا) ـ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از تشکیل 90 پرونده تخلف صنفی و غیر صنفی در طول سال 96 در سطح شهرستان فردوس خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل 90 پرونده تخلف در شهرستان فردوس

مهدی صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس عنوان کرد : در 12 ماهه سال 96 تعداد 3530 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان فردوس درقالب گشت مشترک و یا بازرسی های نوبه ای با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در سطح شهرستان انجام شده است.

صادقی ادامه داد: در همین راستا 90 پرونده تخلف با ارزش ریالی 131 میلیون و 713 هزار و 660 ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارسال شده است.

وی با بیان اینکه انجام بازرسی‌های مستمر در قالب گشت مشترک نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این مدت تعداد 62 مورد گشت مشترک با همکاری و حضور سایر دستگاه های متولی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

صادقی ضمن اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه افزود:همچنین در سال 96 تعداد 820 مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه از واحدهای صنفی انجام که در همین راستا 5 پرونده با ارزش ریالی 79 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارسال شده است.

وی اظهار کرد: در همین راستا در سال گذشته 245 قلم کالای آرایشی و بهداشتی و 4840 نخ سیگار از سطح عرضه کشف و جمع آوری شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در پایان اشاره کرد: تعداد 98 گزارش در سال 96 از طریق سامانه 124 و یا کتبی و حضوری به واحد بازرسی و نظارت این اداره واصل شده که تمامی این موارد بررسی و احقاق حقوق شاکیان صورت پذیرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار