شهردار منطقه ۲۰:

لایروبی ۶۰ هزار متر مربع از کانال های شهرری

شهرری (پانا)- شهردار منطقه 20 گفت: ۶۰ هزار متر مربع ازکانال های جمع آوری آب های سطحی شهرری در سال جاری لایروبی و بیش از ۸۰۰ تن ضایعات تخلیه شده است.

کد مطلب: ۸۱۳۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
لایروبی ۶۰ هزار متر مربع از کانال های شهرری

صفوی ضمن اعلام این خبر گفت: اکیپ های لایروبی همزمان با شروع بارش های بهاری به صورت شبانه روزی آماده باش هستندومدیریت آب ماندگی و آب گرفتگی های احتمالی در نواحی هفتگانه از مهمترین وظایف مدیریت شهری در زمان بارش های بهاری است که با پاکسازی های به موقع، وضعیت جمع آوری آب های سطحی در بارش اخیر مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه سهولت تردد شهروندان از مهمترین اهداف خدمات رسانی مدیریت شهری در زمان بارندگی است، گفت: چهار زباله گیر در مخازن صالح آباد، کانال یاغچی آباد، کانال ماندگاری و خیابان شهید رجایی نصب است که عملیات پاکسازی ضایعات این زباله گیرها نیز از دیگر اقدامات مستمر مدیریت شهری است.
صفوی به عبور۷۰ درصد آب های سطحی شهر تهران از منطقه ۲۰ اشاره کرد و افزود: مخازن ۶۰۰ هزارمترمکعبی صالح آباد محل تجمع ضایعات انهار از مناطق بالادستی است که در یک ماه گذشته بیش از ۸۰۰ تن ضایعات از این مخازن تخلیه شده است.
شهردار منطقه ۲۰ به مشارکت شهروندان در زمان بارندگی تاکید کرد و گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی و عدم تخلیه زباله در انهار شهری از مهمترین مصادیق مشارکت شهروندان در کاهش هزینه های جاری مدیریت شهری است.
/خبرنگار: سمیه طالش صالحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار