معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

مسئولان دیدار با خانواده شهدا را مغتنم بشمارند

قرچک (پانا) - معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بابیان اینکه مسئولان دیدار با خانواده شهدا را مغتنم بشمارند، گفت: هر مسئولی که به دیدار خانواده شهدا نرود نعمت بزرگی را از دست می‌دهد

کد مطلب: ۸۱۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان دیدار با خانواده شهدا را مغتنم بشمارند

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در منزل شهید والامقام جواد محبی گفت: هر مسئولی که به دیدار خانواده شهدا نرود نعمت بزرگی را از دست می‌دهد .

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوربا تأکید بر این امر که مسئولان دیدار با خانواده شهدا را مغتنم بشمارند، ادامه داد: قدر نعمت‌هایی که خدا به ما داده را بدانیم و دیدار با پدران، مادران و همسران شهدا در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم .

وی در ادامه با اشاره به این امر که حضور در خانواده شهدا نعمت است، افزود: سعادتی بود که در منزل شهید محبی حضور به هم رسانیم و با خانواده این شهید بزرگوار آشنا شویم .

این مقام مسئول، اظهار داشت: در جریان موارد و مشکلات خانواده شهدا دارم و از مسئولان شهرستان که در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا موفق عمل کردند تشکر می‌کنم .

شهید جواد محبی که به صورت نیروی بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرده بود در ششم آذر ماه سال ۶۶ در استان ایلام در منطقه عملیاتی پنج وین بر اثر اصابت خمپاره به خودرو به درجه رفیع شهادت نائل آمده است .

گفتنی است این شهید والامقام دو فرزند داشت و در سن ۲۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار