وزیر دفاع در تبریز؛ توصیه می کنیم کسی قدرت نظامی ایران را مورد آزمایش قرار ندهد

تبریز (پانا)- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما همه نیازهای خود را برای دفاع از کشورمان تامین می کنیم و توصیه می کنیم کسی قدرت واکنش نیروهای نظامی ایران را مورد آزمایش قرار ندهد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع در تبریز؛ توصیه می کنیم کسی قدرت نظامی ایران را مورد آزمایش قرار ندهد

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، در قرارگاه عملیاتی لشکر 21 و تیپ 121 نزاجا تبریز گفت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند و همه مسئول هستیم تا این شعار در سال جاری عینیت پیدا کند. باید برای حمایت از تولید ایرانی تعهد داشته باشیم. البته تولیدکنندگان بیشتر از مصرف کنندگان در این قبال مسئولیت دارند و مصرف کننده ایرانی حق دارد که کالای با کیفیت استفاده کند.
وی افزود: ما در وزارت دفاع که یک تولیدکننده بزرگ برای پشتیبانی نیروهای مسلح هستیم، عزم خود را جزم کرده ایم تا محصولات با کیفیت تری تحویل دهیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: نباید کالای قاچاق خرید و فروخت. کسی که کالای قاچاق خریداری می کند، بداند که به کارگر و تولیدکننده ایرانی آسیب می زند.

امیر سرتیپ حاتمی از نقش تاثیرگذار مردم آذربایجان در برهه های مختلف تاریخی تقدیر کرد و گفت: آذربایجان همواره در تاریخ ایران نقش راهبری داشته است و همیشه منشا حرکت های بزرگی برای کشور بوده است و آزادی خواهی، اسلام دوستی، بیگانه ستیزی و وطن دوستی مردم آذربایجان در ذهن مردم ایران حک شده است.
وی افزود: اوج بصیرت مردم آذربایجان در حمایت از انقلاب اسلامی بود، آنجا که با حمایت از حرکت های انقلابی سایر شهرهای کشور حرکت انقلاب را سرعت بخشیدند. مردم آذربایجان به عنوان مردمی بیدار و بصیرند و این را مردم آذربایجان بارها و بارها به همه مردم ایران ثابت کرده اند. آذربایجان سربلند است و همیشه سربلند خواهد ماند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: به ارواح طیبه شهدا درود می فرستیم و به مردم بزرگ آذربایجان درود می فرستیم که با داشتن چنین مردمی است که در این دیگ جوشان منطقه، دارای آرامش و آسایش هستیم و در حال تعالی و رشد هم هستیم.
امیر سرتیپ حاتمی گفت: دشمنان بسیار تلاش کرده اند که چوب لای چرخ اقتصاد ایران بگذارند، همه این ها برای همین است که احساس می کنند تعالی و رشد مردم ایران اتفاق می افتد.
وی افزود: ما در حوزه دفاعی یک قدرت مقتدر در منطقه هستیم و می توانیم اهداف خودمان را پیش ببریم و می توانیم از امنیت و منافع خودمان با قدرت دفاع کنیم.
این مقام ارشد نظامی ادامه داد: روزی همه توان مان را بسیج کرده بودیم که دشمن را از مرزهایمان خارج کنیم و الحمدلله از این مرحله عبور کردیم و دشمنان آمدند شرق و غرب ما را اشغال کردند و هزاران هزار نیرو بسیج کردند و در این مرحله ما تلاش کردیم نیروی بازدارنگی خود را تقویت کنیم و با هدایت مقام معظم رهبری این اتفاق افتاد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان از دوردست ها گروه شروری را تربیت کردند و در مرزهای غربی ما مستقر کردند، تا حدی هم موفق شدند و در عراق سوریه خسارت های زیادی وارد کردند و ما با عملیات بازدارندگی فعال توانستیم در مناطق فرامرزی این توطئه ها را در نطفه خفه کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی با گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی گفت: زمانی که شهید صیاد شیرازی به شهادت رسید، فرمانده معظم کل قوا بر سر تابوت شهید حضور یافتند و بوسه ای بر تابوت آن بزرگوار زدند و مردم کثیری در بیرون محوطه ستاد کل نیروهای مسلح حضور یافتند.
وی افزود: چطور می شود یک انسانی این قدر در نزد مردم و انشاالله خدای متعال جایگاه رفیع داشته باشد و پاسخ آن را خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است. اینکه بعد 20 سال در تبریز این جمعیت حاضر شوند و یاد ایشان را گرامی بدارند، حتما رموزی در زندگی شهید صیاد شیرازی وجود دارد که ناشی از اخلاص ایشان بود.
وزیر دفاع گفت: شهید صیاد شیرازی طلایه دار حفظ انسجام و وحدت نیروهای مسلح بود، این در شرایطی بود در دشمنان و رادیوهای بیگانه فضای خاص و فتنه انگیزی ایجاد کرده بودند.
امیر سرتیپ حاتمی افزود: راهبرد شهید صیاد شیرازی ایجاد ترکیب مقدس ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در مقابل دشمن بود و این را در عملیات های مختلف و پیروز بخش هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد. ایشان تا آخین لحظه به این ترکیب مقدس معتقد بود. شهید صیاد شیرازی الگوی خوبی برای جوانان چه نظامی و غیر نظامی است.
وی گفت: جمله ای را خطاب به دشمنان می گویم: با همه خباثت هایی که انجام می دهید، چنین جلسه هایی نشان می دهد هنوز خون شهدایی چون صیاد شیرازی در رگ های این جوانان جاری است. ما همه نیازهای خود را برای دفاع از کشورمان تامین می کنیم و توصیه می کنیم کسی قدرت واکنش نیروهای نظامی ایران را مورد آزمایش قرار ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار