سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی خبر داد:

تحقق بیشتر از تعهد اشتغال در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) ـ سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت : اشتغال ایجاد شده سال 96 در خراسان جنوبی، بیشتر از تعهدات، محقق شد.

کد مطلب: ۸۱۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تحقق بیشتر از تعهد اشتغال در خراسان جنوبی

غلامرضا اشرفی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانکها، تعهد اشتغال استان را 10 هزار و 232 نفر اعلام کرد و گفت: اما پارسال برای 10 هزار و 602 نفر شغل ایجاد شد.


اشرفی میزان اعتبارات اشتغال زایی در سال گذشته را 199 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان 105 میلیارد تومان جذب شد.


وی گفت: همچنین پارسال با پرداخت 3 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای 478 نفر شغل ایجاد شد.


استاندار هم با اشاره به وجود 5/3میلیون بیکار از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست در سال 97 برای ایجاد اشتغال و جذب جوانان تلاش بیشتری کنند.


مروج الشریعه همچنین افزود: امسال از طرحهای گردشگری، صادرات بسته بندی و بازاریابی کالاهای تولید بومی حمایت بیشتری می شود.


رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان هم گفت: پارسال 57 طرح اشتغال زا در بخشهای صنایع دستی و فرش در مناطق عشایری و روستایی با اعتبار 16 میلیارد و 700 میلیون تومان اجرا شد.


رئیس جهادکشاورزی هم از اجرای 199 طرح کشاورزی در سال گذشته خبر داد.


دلگیر مدیر کل ارتباطات و زیرساخت استان هم با اشاره به راه اندازی درگاه صادرات اینترنتی به کشور افغانستان در سال 97 اظهار امیدواری کرد با ایجاد این درگاه صادرات کالاهای چند استان از جمله خراسان جنوبی رونق بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار