شهردار ورامین:

نقشه جدید ترافیکی ورامین مشکلات تردد خودروها را کاهش می دهد

ورامین (پانا) - شهردار ورامین گفت: نقشه جدید ترافیکی ورامین همه خیابان های این شهر را زیر بار تردد خودروها برده و مشکلات ترافیکی را کاهش می دهد.

کد مطلب: ۸۱۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نقشه جدید ترافیکی ورامین مشکلات تردد خودروها را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حسین دهقان، شهردار ورامین در جمع اعضا ستاد نماز جمعه ورامین طی سخنانی با بیان این که از افتخارات بنده این است، که از سنین نوجوانی در نماز جمعه ورامین حضور داشته ام، گفت: نماز جمعه ورامین چکیده بصیرت این مردم در خرداد سال ۴۲ است .

وی افزود: در کشور مانند آیت الله محمودی کم داریم و وجود ایشان در ورامین نعمت و برکت بزرگی است .

شهردار ورامین ضمن انتقاد از ضعف های مدیریت فرهنگی این شهر ادامه داد: متاسفانه مدیریت فرهنگی ورامین ضعیف است، نباید شاهد این مقدار بی ثباتی فرهنگی باشیم، به همین خاطر نقش ستاد نماز جمعه بعنوان بازو فرهنگی شهر بی بدیل است .

دهقان اظهار داشت: اعلام آمادگی می کنیم، که در رونق مسائل فرهنگی با محوریت ستاد نماز جمعه ورامین کمک کنیم .

شهردار ورامین با بیان این که در بودجه سال۹۷ پیش بینی شده که اطراف مسجد جامع و برج علا الدوله بهسازی شود، اضافه کرد: مسجد جامع در ورامین هم غریب است و شهرداری قطعا برای این مکان های تاریخی برنامه دارد .

دهقان در خصوص نقشه جدید ترافیک شهر نیز تصریح کرد: از سال ۹۴ مطالعات، آمار برداری و شبیه سازی کردیم و با راهور در این زمینه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفته و این نقشه در شورای شهر و شورای ترافیک به تصویب رسیده است .

وی با بیان این که هیچ طرح ترافیکی بدون معترض نیست، یادآور شد: از طریق نقشه ترافیکی جدید ورامین در پی آن هستیم، که همه خیابان ها مانند بلوار معلم، خیابان میراث فرهنگی و بلوار همت و دیگر خیابان های ورامین زیر بار ترافیک قرار بگیرند .

شهردار ورامین خاطر نشان کرد: تنها راه نجات ورامین احداث کمربندی جنوبی، از میدان پوئینک تا میدان بسیج است، که بزرگ ترین پروژه شهرداری در سال جدید بوده و به ثمر نشاندن این طرح برای ما یک هدف اساسی است، که این طرح مورد موافقت استانداری تهران نیز قرار گرفته است .

دهقان تأکید کرد: طرح دیگر برون رفت از ترافیک در ورامین، پروژه ۳۰ متری قائم، حد فاصل میدان الغدیر در کلاته به سمت کهریزک است که امسال به لطف خدا انجام خواهد شد .

شهردار ورامین از احداث یک پارک اختصاصی برای بانوان در این شهر در سال ۹۷ خبر داده و گفت: بانوان محترم از فضای این پارک به صورت اختصاصی استفاده خواهند کرد .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار