در جلسه شورای اداری منطقه پیربکران مطرح شد:

تاکید بر اجرای شعار سال رهبری در حمایت از کالای ایرانی

پیربکران/اصفهان(پانا)_اولین جلسه شورای اداری اداره آموزش و پرورش پیربکران در سال نو و در اولین روز کاری در سالن نماز خانه اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۱۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر اجرای شعار سال رهبری در حمایت از کالای ایرانی

رئیس اداره در این جلسه بر اجرای شعار سال رهبری در حمایت از کالای ایرانی جهت اشتغال زایی و خودکفایی تاکید کرد.

در ادامه وی به بیان راهکارهای مدیریت بهتر پرداخت و گفت: مشخص کردن اولویت ها در کار از اصول مهم مدیریتی برای یک کارمند است. با این کار شما متوجه می شوید چه کاری ضروری است و چه چیزی مهم است ضمن اینکه باید توجه داشته باشید آنچه درست است انجام دهید نه آنچه را که آسان است.

رئیس اداره در ادامه بر مرتب نگاه داشتن دفتر کار، سریع و قاطعانه عمل کردن جهت حل مشکلات و تشویق کارکنان جهت نظارت بر عملکرد خود را از دیگر موارد مدیریتی دانست.

وی ضمن اشاره به نتایج برنامه های متعدد آموزش و پرورش پیربکران در سال گذشته افزود: در سال گذشته در برخی از برنامه ها موفق بودیم و در برخی دیگر نیاز به تلاش بیشتر داشتیم. باید در نظر داشته باشیم اگر در کار گروهی همگی فعال و همسو باشیم نتایج مطلوب به دست خواهیم آورد.

پایان سال تحصیلی نزدیک است و برنامه ریزی جهت سال تجصیلی آینده باید هر چه سریع انجام شود. همه ما باید با ظرافت و مدیریت مدبرانه تلاش کنیم تا پایان سال تحصیلی خوب و آمادگی لازم جهت آغاز سال تحصیلی بهینه داشته باشیم.

رئیس اداره جلسات شورای اداری را محیطی برای بیان مباحث کاربردی و مهم جهت هماهنگی در امور اداره بیان کرد و از این جهت بر حضور به موقع و فعال همکاران در این جلسات تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار