مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:حمایت از کالای ایرانی با اقدام عملی محقق می شود

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به نام گذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت : مهم ترین راهکار تحقق شعار سال 97 اقدام عملی و مصرف تولیدات داخلی و کالای ایرانی است .

کد مطلب: ۸۱۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:حمایت از کالای ایرانی با اقدام عملی محقق می شود

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک سال جدید و نوروز 97 و گرامیداشت ایام ماه رجب ، مهم ترین راه کار تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی را ، اقدام عملی و خرید تولیدات داخلی عنوان کرد .

وی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در نام گذاری هر سال با عناوین مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی ، به نقش مردم ، متولیان امر و دستگاه ها در راستای تحقق اهداف شعار سال پرداخت و گفت : آموزش و پرورش نیز به عنوان گسترده ترین دستگاه فرهنگی و آموزشی کشور به سهم خود در راستای تحقق این مهم تلاش خواهد کرد .

رشید قربانی با اشاره به مخاطبان گسترده دستگاه تعلیم و تربیت از جمله دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیای گرامی گفت : آموزش و پرورش به عنوان دستگاه فرهنگی در راستای فرهنگ سازی و تبیین موضوع و انتقال پیام مقام معظم رهبری، به ویژه از طریق جمعیت گسترده دانش آموزی می تواند ایفای نقش کند .

وی حجم وسیع واحد های اداری و آموزشی تحت امر دستگاه تعلیم و تربیت را از دیگر ظرفیت های آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت : اولویت آموزش و پرورش برای تهیه و خرید وسایل مورد نیاز و مصرفی خود در مدارس و ادارات از تولیدات داخلی و کالای ایرانی خواهد بود و دانش آموزان عزیز و خانواده ها نیز در تهیه لوزام التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان باید از کالای ایرانی استفاده کنند .

قربانی با بیان اینکه در سال 96 با همت همه فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان ، ماموریت ها و سیاست های ابلاغی وزارت در سطوح مختلف پیگیری شد، گفت : حاصل این تلاش، کسب موفقیت و دستاوردهای ارزشمند در بخش های گوناگون و درخشش دانش آموزان در عرصه های مختلف و قرار گرفتن آموزش و پرورش استان جزو 5 استان برتر کشور در اجرای برنامه ها و شاخص های عملکردی بود .

وی ابراز امیدواری کرد در سال 97 نیز با مساعی کلیه فرهنگیان آموزش و پرورش استان شاهد توفیقات بیشتر و درخشش دانش آموزان و تداوم موفقیت ها در بخش های مختلف باشیم .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان سخنان خود به اولویت آموزش و پرورش در سال جدید پرداخت و گفت : بر اساس اعلام وزارت سال 97 سال تغییر محتوای برنامه های آموزشی است و آموزش و پرورش استان نیز با بهره گیری از ظرفیت های موجود در این راستا تلاش خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار