امام جمعه قرچک:

مردم به وظیفه خود در قبال مصرف کالای ایرانی عمل کنند

قرچک (پانا) - امام جمعه قرچک گفت: دولت باید از شرکت‌های نیمه‌فعال و تعطیل‌شده حمایت کنند تا به چرخه اقتصادی کشور بازگردند.

کد مطلب: ۸۱۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم به وظیفه خود در قبال مصرف کالای ایرانی عمل کنند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی گفت: ایامی که در پیش رو داریم ایامی است بسیار خوب که می‌توان از خدای متعال کسب فیض کرده و به درگاه خداوند متعال دعا و نیایش کنیم و از خدای بزرگ بخواهیم که ما را به راه راست هدایت کند .

وی در ادامه با اشاره به این امر که خدای رحمان و رحیم در این ماه پربرکت ثواب کارهای نیک را دوچندان و گناهان را محو می‌کند ، افزود:خداونداز بندگان خود می‌خواهد که در ماه عشق‌ورزی بندگان به درگاه خدا استفاده لازم و کافی را ببرند .

حجت الاسلام اسماعیلی با شاره به این امر که هر مؤمنی که مولای او حضرت علی (ع) باشد بی‌شک آخر عاقبت به خیر خواهد شد، اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی محتاج اندیشه والای ایشان است تا از اندیشه والا آن حضرت بهره بگیرد .

امام جمعۀ قرچک ضمن تأکید بر این مفهوم که اگر همه مسلمانان عالم علی‌شناس شوند استکبار و دنیای استکبار معنی و مفهومی نخواهد داشت، تصریح کرد: برای اینکه مؤمنان در راستای منویات و افکار حضرت علی (ع) گام برمی‌دارند و استکبارستیزی را سرلوحه اقدامات قرار می‌دهند و در مقابل استکبار خواهند ایستاد و به داشته‌های خود اکتفا می‌کنند .

این مقام مسئول، آبروی هر مؤمن بزرگ‌ترین نعمت و دارایی او دانسته و با تأکید بر این امر که آبرو با پست و منصب به دست نمی‌آید، تأکید کرد: برای حفظ آبروی خود از گناهان دوری کنید، دو عامل مهم مشکل اقتصادی کشور ماست، غنای اقتصادی و تولید داخلی که این دو مشکل بر اساس منویات رهبری باید حل و فصل شود .

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این امر که وظیفه مردم در راستای تحقق منویات رهبری این است که حتماً کالای ایرانی را خریداری کنند، یادآور شد: مردم بیشترین نقش را در تحقق منویات رهبری بر عهده دارند اگر مردم کالای ایرانی را خریداری کنند اقتصاد کشور نیز فعال‌تر و پویاتر خواهد بود، شرکت‌های تولیدی در داخل نیز باید کیفیت کالاهای داخلی را دوچندان کنند که مردم به سراغ کالای خارجی نروند .

امام جمعه قرچک ضمن تقدیر از اقدام دولت بابت صدور بخشنامه به نهادهای دولتی که دستور داده از کالای ایرانی استفاده کنند، تأکید کرد: از دولت می‌خواهیم که مقابل قاچاق کالا را بگیرید و واردات کالا به کشور تا حد ممکن محدود کند، دولت باید از شرکت‌های نیمه‌فعال و تعطیل‌شده را حمایت کنند تا به چرخه اقتصادی کشور بازگردند، این حرکت باعث اشتغال‌زایی می‌شود .

این مقام مسئول، با شاره به این امر که تا زمانی که ملت گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشد این نظام در اقتدار خواهد ماندو اسلامیت نظام باید در رأس برنامه‌ها ملی و مذهبی باشد و رهبر انقلاب به این امر مهم تأکید فراوان دارد، یادآور شد: رژیم آل سعود برای محکوم کردن ایران یک میلیارد دلار رشوه داده تا پرونده کشور ایران را سازمان ملل ببرند، این امر واقعاً جای تأسف دارد، جمهوری اسلامی ایران سعودی‌ها در حد و اندازه‌ای نمی‌داند که بخواهد با آن مقابله کند، اگر این رژیم را به عنوان رقیب می‌دانست چندین بار جواب دندان‌شکن به این‌ خودفروخته‌ها به آمریکا داده بود .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار