سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد مطرح کرد:

کاهش تخصیص بودجه عمرانی به دستگاه‌های ناتوان در جذب اعتبارات سال گذشته

یزد(پانا)- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نخستین نشست شورای اداری استان در سال جاری گفت: اولویت استان در بحث زیرساخت‌ها ابتدا آب و سپس حوزه‌های راه و گردشگری است.

کد مطلب: ۸۱۰۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کاهش تخصیص بودجه عمرانی به دستگاه‌های ناتوان در جذب اعتبارات سال گذشته

«محسن صادقیان» روز چهارشنبه 15 فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به برنامه‌های نوروزی امسال و فعالیت‌های ستاد خدمات سفر استان یزد بیان کرد: امسال نوروز آرام و خوبی را در استان شاهد بودیم و بازخوردهایی که از مردم و مسافران نوروزی دریافت ‌شده، بسیار مطلوب بوده است.
وی ادامه داد: به‌زودی از شهرستان‌ها نیز گزارش‌هایی در رابطه با نحوه ارائه خدمات نوروزی دریافت خواهیم کرد و جمع‌بندی‌های لازم در این رابطه را انجام خواهیم داد.
صادقیان با تأکید بر اینکه در شهرستان‌ها برای حوزه عمرانی سال ۹۷ برنامه‌های دقیقی خواهیم داشت، افزود: اولویت‌ها و کلیات پروژه‌ها باید مشخص شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در مورد اعتبارات عمرانی سال 96 خاطرنشان کرد: بحث جذب اعتبارات عمرانی سال گذشته نیز بررسی‌شده است و طبق دستور استاندار محترم، دستگاه‌هایی که نتوانسته‌اند جذب مناسبی داشته باشند، کاهش تخصیص خواهند داشت.
وی ادامه داد: مسائل و پروژه‌های برخی دستگاه‌ها از اولویت‌های استان است اما این دستگاه‌ها جذب خوبی نداشتند که از اعتبار آن‌ها کسر و به اعتبار دستگاه‌های توانمند در جذب اعتبارات عمرانی افزوده خواهد شد.
صادقیان تأکید کرد: برای برخی پروژه‌ها در استان اولویت قائل هستیم که این پروژه‌ها شامل طرح‌های دارای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی یا پروژه‌هایی است که با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار امسال، تکمیل می‌شوند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: اولویت استان در بحث زیرساخت‌ها نیز ابتدا آب و سپس حوزه‌های راه و گردشگری است.
صادقیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌هایی که بتوانند بخشی از اشتغال و مشکل بیکاری استان را حل کنند، در اولویت قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار