مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:راهیابی 17 نفر از دانش آموزان ناحیه یک سنندج به مرحله کشوری المپیادهای علمی

سنندج(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در نشست آمادگی المپیادهای علمی مرحله دو ناحیه یک سنندج خطاب به مدیران مدارس گفت: از ظرفیت دانشگاه ها، بنیاد نخبه استان و دیگر ارگان ها جهت آماده سازی دانش آموزان برای راهیابی به مرحله بعد استفاده نمایید.

کد مطلب: ۸۱۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:راهیابی 17 نفر از دانش آموزان ناحیه یک سنندج به مرحله کشوری المپیادهای علمی

نشست آمادگی المپیادهای علمی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه، معاون آموزش متوسطه، کارشناسان و مدیران مدارس راه یافته به مرحله کشوری در اتاق مدیریت ناحیه برگزارشد.

حسینی ضمن عرض تبریک سال نو و کسب موفقیت و راهیابی 17 نفر از دانش آموزان ناحیه یک سنندج به مرحله کشوری، به همکاران و مدیران حاضر در جلسه، بر آماده سازی دانش آموزان از لحاظ روحی روانی تاکید کرد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: در زمان باقی مانده تا مرحله سوم المپیادهای علمی از ظرفیت دانشگاه ها، بنیاد نخبه استان و دیگر ارگان ها جهت آماده سازی دانش آموزان برای راهیابی به مرحله بعد استفاده نمایید.

وی گفت: هدف از برگزاری المپیاد ها فقط مدال و رتبه نیست چون برای انتخاب و تفکیک دانش آموزان ابزار دقیقی در اختیار نیست لازم است در تمام مدارس نسبت به حضور دانش آموزان در این مسابقات اقدام گردد و گستردگی آن را در تمامی مدارس افزایش داد.

حسینی خطاب به مدیران اظهار داشت: برای برگزاری و آماده سازی این دانش آموزان دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید و برای تک تک روزهای باقی مانده تا آزمون برنامه داشته باشید .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج همچنین استفاده از توانایی اولیا را خواستار شد و گفت: اولیاء را دعوت و آن ها را جهت آماده سازی و کمک به فرزندان خود جهت کسب موفقیت در این آزمون ها توجیه نمایید .

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر آمادگی مدیران و مدارس از همین امروز برای سال آینده تاکید کرد و گفت که قبل از ارسال بخشنامه دانش آموزان توانا را شناسایی و آنها را برای ورود به عرصه رقابت آماده نمایید . که ظرفیت ناحیه خیلی بالاتر از این آماری است که اعلام می گردد .

حسینی برند و ملاک برای مدارس را و اعتبار علمی آنها را موفقیت هایی دانست که توسط دانش آموزان کسب می گردد نه ساختمان و تجهیزات و امکانات فیزیکی که در اختیار آنهاست .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج بر برگزاری کلاس های متمرکز و استفاده از دبیران توانا و ساعی برای راه یافتگان تاکید نمود و همچنین اظهار داشت: از مشاوران توانمند جهت آماده سازی این دانش آموزان برای روز آزمون بکارگیری شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار