مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در بازدید از مراکز اسکان :

پذیرش بیش از ۲۹ هزار نفر-روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان قزوین طی هفته اول تعطیلات نوروزی

قزوین(پانا)، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین باحضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین ضمن بازدید از روند امور اجرایی ، از پذیرش بیش از 29هزار نفر- روز طی هفته اول تعطیلات نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان قزوین خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از ۲۹ هزار نفر-روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان قزوین طی هفته اول تعطیلات نوروزی

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به همراه معاون معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ، رییس اداره حراست و روابط عمومی و مشاور امور جوانان در مرکز ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین حضور یافت و از وضعیت اسکان و امکانات موجود در این مراکز بازدید نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین طی این بازدید اظهارداشت: براساس آمارها از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از 4117 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان اقامت یافتند که از این تعداد بیش از 3018 خانوار فرهنگی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد : در مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) نیز از مجموع میهمانان و گردشگران، 489 نفر شامل 136 خانوار اسکان داده شده‌اند.
قاسمی افزود : ستاد اسکان استان قزوین به منظور رفاه حال مسافران به ‌ویژه فرهنگیان، در ایام نوروز 81 واحد آموزشی شامل 792 کلاس درس را برای ارائه خدمات و اقامت مسافران نوروزی آماده کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار