با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:  

مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران منطقه چهاردانگه برگزار شد  

چهاردانگه(پانا)- مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران منطقه چهاردانگه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در آموزشگاه شاهد منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران منطقه چهاردانگه برگزار شد  

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری هادی خزایی ، سعیده سید مومن رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه، هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی را به تمامی همکاران حوزه پرورشی تبریک گفت.

وی در ادامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و بهشتی و تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س)، خطاب به معاونین و مربیان پرورشی گفت: مربی بودن یا نبودن، مسئله این است، مربی که باشی باید دلت بزرگ باشد، به بزرگی دریا باید جا داشته باشد برای غصه های بیشمار بچه ها، باید غصه های خودت را فراموش کنی، باید فکر و اندیشه ات بچه ها باشد، چون آنها هم بچه های خودت هستند، مربی که باشی عیال وار میشوی، مربی که باشی باید روانشناسی بدانی، باید بتوانی از رنگ رخصارشان گریه بی صدای آنها را بشنوی.

مومن افزود:مربی باید روانشناسی بداند و ارتباط برقرار کند، ارتباطی سالم ولی محکم و قوی، مربی که باشی باید هنرمند شوی، تئاتر بازی کنی فیلم ببینی موسیقی بدانی گاهی برای بچه ها نمایش اجرا کنی، باید نقشت را بشناسی و با دانش آموزان در نقشت گم شوی، دغدغه هایت باید شود دنیای بچه ها، اگر دلشان سیاه بود و تاریک باید نور پیدا کنی، باید بخوانی و بدانی در مورد همه چیز تو الگوی آنها هستی باید همه چیز را بیاموزید.

وی یادآور شد: برای رسیدن به اهداف متعالی باید سعی کنیم در فضای بسته مدرسه شور و نشاط را افزایش دهیم و سطح اجتماعی دانش آموزان را بالا ببریم، برخی از دانش آنوزان ما بعضأ بعد از فارق التحصیلی عاری از مهارت های اجتماعی هستند.

سیدمومن گفت: باید سطح جامعه پذیر بودن دانش آموزان را بالا ببریم و با تلاش در جهت آسیب های اجتماعی، کیفیت آموزشی را بالا ببریم و با برگزاری کارگاه های آموزشی، مهارتهای اجتماعی، سطح اخلاق مداری و قانون مندی را به عنوان یک شهروند در دانش آموزان افزایش دهیم و برنامه های پرورشی و آموزشی را با اولویت های مذهبی و دینی برگزار کنیم.

/خبرنگار:فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار