معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: 

کار تربیتی نیاز به ارزیابی دقیق دارد 

چهاردانگه(پانا)- مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی و مشاوران منطقه چهاردانگه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در آموزشگاه شاهد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کار تربیتی نیاز به ارزیابی دقیق دارد 

سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بیان کرد: هفته امور تربیتی گرامیداشت سالروز نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امور تربیتی، نهادی است که بیشتر راهبری تربیت اسلامی را در سطح مدارس به عهده دارد، بیان کرد: دیدگاه ما بر این است که این هفته، هفته تقدیر و سپاس گذاری از زحمات و تلاش هایی است که این عزیزان در حوضه تربیتی و فرهنگی در مدارس در طول سال انجام میدهند.

هاشمی با توضیح اینکه کار فرهنگی و تربیتی، کاری دشواری است، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است، که نگاهی هم به برنامه های آینده امور تربیتی داشته باشیم.

وی با اشاره بر اینکه کار تربیتی نیاز به ارزیابی دقیق دارد وماهیت آن کیفی است، گفت: فعالیت های فرهنگی که در سطح مدارس انجام میشود مبتنی بر آموزه های دین اسلام است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، گفت: به دنبال افزایش مهارت های دانش آموزان در حوزه های مختلف هستیم زیرا معتقدیم که این کار ها تاثیرات خودشان را بر کلیت دانش آموزان دارند.


/خبرنگار: الیا نجفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار