مادر پرمعناترین و زیباترین واژه در طول تاریخ بشریت

اسلامشهر (پانا)-بیستم جمادی الثانی سالروزولادت یگانه بانوی عالم بشریت، عطای خداوند رحمان، حضرت زهرا(س)است که الگوی کامل برای همگان ، علی الخصوص زنان میهن اسلامی ما میباشند.

کد مطلب: ۸۰۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مادر پرمعناترین و زیباترین واژه در طول تاریخ بشریت

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ،وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س)را زنان و مردان بسیاری در کلاس درسش زانوی ادب زدند و از جویبار طیب و طاهرش جرعه هایی از علم و معرفت و تقوا نوشیدند و کام تشنه خویش را سیراب کردند.

آن حضرت در چنین روزی که به یمن قدم پرفیضش روز زن نام گرفت، از پدری که بهترین خلق خداست و مادری پاک و فداکار که با بذل سرمایه و اندوخته خود سبب پیشرفت دین خدا شد، بدنیا آمد و جهان را به نور خویش روشن کرد .

هم چنین روز میلاد پربرکت حضرت زهرا (س) به عنوان روز مادر، نامگذاری شده چرا که آن حضرت با پرورش فرزندان لایق و والامقام وظیفه مادری را به بهترین نحو به انجام رساند.

حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه و الگوی کاملی است از زن اندیشمند، آگاه، باتقوا و آراسته به فضائل الهی است که باید زنان و مردان از رفتار و گفتار و کردارش تبعیت کنند و در طلب علم دین و کمالات اخلاقی و انسانی بکوشند .

شایان ذکر است، سالروز تولد امام خمینی (ره) نیز مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) می باشد، فرزند صالحی که با کسب دانش و معرفت از آئین حق فاطمی با هدایت و رهبری ،ملت را از بند ظلم رهانید و به ساحل نجات هدایت کرد.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار