همزمان با سراسر کشور؛

جشن نیکوکاری در مدارس استان اردبیل برگزارشد

اردبیل (پانا) - مراسم جشن نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور در مدارس استان اردبیل نیز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در مدارس استان اردبیل برگزارشد

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در مراسم جشن نیکوکاری که با حضور مسئولان استانی در کانون فرهنگی ، تربیتی دخترانه نور مدیریت آموزش وپرورش ناحیه دو اردبیل برگزارشد، افزود: نیکوکاری یک کار مستمر است و جشن نیکوکاری نمادی برای دیده شدن این امر خیر است، در طول سال نیکوکاری جاری است و می تواند جامعه را تلطیف کند، زیرا بخشی از نیازهای انسان های نیازمند با دریافت کمک، برطرف می شود.

مصطفی کافی راد گفت: کمک های جمع آوری شده در مدارس ، بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز اظهارکرد: در حال حاضر 26 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هستند که از خدمات ویژه امسال به این خانوارها می‌توان به افزایش مستمری مددجویان اشاره کرد که در راستای حمایت از مددجویان کار بسیار با ارزشی محسوب می‌شود.

حسین دشتی با اشاره به میزان دریافتی مددجویان گفت: مددجویان کمیته امداد 3 نوع دریافتی از جمله؛ مستمری سال‌های قبل، مستمری افزایش یافته طبق قانون جدید و یارانه دریافت می‌کنند که با ایجاد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تمام این مبالغ به حساب‌های شخصی مددجویان در این صندوق واریز می‌شود.

در پایان مراسم مسئولان و دانش‌آموزان در صفوفی منظم هدایای خود را درون صندوق انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار