بخشداران برای برپایی غرفه توزیع میوه دولتی در روستاهای ورامین اقدام کنند

ورامین (پانا) - معاون برنامه ریزی و مالی اداری فرمانداری ورامین گفت: بخشداران شهرستان ورامین به منظور برپایی غرفه های عرضه میوه دولتی در شب عید هرچه سریعتر اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۰۴۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بخشداران برای برپایی غرفه توزیع میوه دولتی در روستاهای ورامین اقدام کنند

به گزارش خبر نگار پانا شهرستان های تهران ، سومین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ورامین به ریاست مجتبی بوربور معاون برنامه ریزی و مالی اداری فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه بوربور اظهار داشت: اسفند امسال در ۹ نقطه پرتردد شهرستان ورامین غرفه های عرضه میوه دولتی درنظر گرفته شده و با هماهنگی های رئیس اتحادیه میوه و تره بار و مباشر توزیع غرفه داران نیز مشخص شدند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته پراکندگی غرفه های عرضه میوه دولتی در مناطق پرتردد رعایت شده، افزود: خیرآباد، جوادآباد، میدان رازی، امرآباد، بلوار شهید باهنر، کارخانه قند و… برای برپایی غرفه های عرضه میوه در نظر گرفته شده و به این ترتیب از رفت و آمدهای بیجا برای خرید میوه شب عید جلوگیری خواهد شد.

بوربور با اشاره به اینکه برخی روستاهای ورامین از جمیعت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: به منظور حل مشکل تردد روستاییان برای خرید میوه به مراکز شهرستان از بخشداران خواستیم تا نسبت به برپایی غرفه عرضه میوه دولتی در روستاها اقدام کنند.

وی افزود: بخشداران می توانند برای روستاهایی با جمعیت بالا نماینده ای را به رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان معرفی کرده و مراحل اخذ مجوز توزیع میوه دولتی در شب عید را طی کنند.

معاون برنامه ریزی و مالی اداری فرمانداری ورامین در پایان تاکید کرد: با توجه به فرصت کمی که تا آغاز توزیع میوه دولتی شب عید باقی است، از بخشداران می خواهیم هرچه سریعتر در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهند.

گفتنی است، توزیع میوه دولتی در شهرستان ورامین از ۲۰ اسفندماه آغاز خواهد شد.

/خبرنگار:مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار