برپایی غرفه های ورزشی و سلامت کلیه در میدان نقش جهان

به مناسبت روز جهانی کلیه، 17 اسفندماه غرفه های ورزشی و سلامت کلیه در میدان نقش جهان برپا می شود.

کد مطلب: ۸۰۳۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی غرفه های ورزشی و سلامت کلیه در میدان نقش جهان

نامگذاری یک روز در طول سال به عنوان روز جهانی سلامت کلیه بیانگر اهمیت سلامت این عضو حیاتی بدن است که بر این اساس غرفه های ورزشی و سلامت کلیه همزمان با روز جهانی کلیه با شعار "کلیه ها و سلامت بانوان" برپا خواهد شد.

نارسایی های کلیوی حاصل بی توجهی ما به این عضو بدن بوده که ممکن است این نارسایی ها در دراز مدت منجر به پیوند کلیه، دیالیز و حتی مرگ فرد بیمار شود لذا باید دانست که دفع سموم از بدن، تنظیم میزان اسید و باز، آب و نمک، اوره بدن از مهمترین وظایف کلیه ها است که اختلال در روند کار کلیه در تنظیم این مقادیر سلامت افراد را با خطر و چالش مواجه می سازد.

معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری هیئت بیماران خاص، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، انجمن خیریه بهداشتی و درمانی حضرت ابوالفضل(ع) و ارگان های وابسته دیگر به برپایی غرفه های سلامت و غرفه های ورزشی شامل تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، توزیع بروشور، قرعه کشی و ... اقدام کرده است.

این برنامه به مناسبت روز جهانی کلیه، روز پنجشنبه 17 اسفندماه ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر در محل میدان نقش جهان ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار