در شهرستان بدره صورت گرفت:

برگزاری همایش معاونین آموزش و نوآوری شهرستان ها و مناطق استان ایلام در شهرستان بدره

ایلام ( پانا ) - همایش معاونین آموزش و نوآوری شهرستان ها و مناطق استان ایلام با موضوع تشریح شیوه نامه جدید انتخاب مدیران مدارس، بررسی برنامه تعالی مدیریت و تفاهم نامه تعیین ظرفیت پایه دهم در سال تحصیلی 98-97در شهرستان بدره برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۲۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش معاونین آموزش و نوآوری شهرستان ها و مناطق استان ایلام در شهرستان بدره

همایش معاونین آموزش و نوآوری شهرستان ها و مناطق استان ایلام با موضوع تشریح شیوه نامه جدید انتخاب مدیران مدارس، بررسی برنامه تعالی مدیریت و تفاهم نامه تعیین ظرفیت پایه دهم در سال تحصیلی 98-97در شهرستان بدره برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور اسفندیار رستم زاد معاون آموزشی متوسطه آموزش وپرورش استان، روسای ادارات متوسطه اول و دوم وفنی حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش و حیدر بیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره در محل سالن جلسات سد سیمره شهرستان بدره برگزار شد.

حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان تشکیل این جلسات را فرصتی مناسب برای هم اندیشی در مسیر پیشبرد اهداف آموزش و پرورش عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد: با تشریک مساعی، موانع موجود در مسیر تعالی این دستگاه بزرگ برچیده شود. ایشان ضمن برشمردن معایب و محاسن شیوه نامه جدید انتخاب مدیران مدارس خواهان آن شد تا این دستورالعمل امسال به صورت محدودتری در مرکز استان اجرا گردد تا ضمن اصلاح ایرادات احتمالی در سنوات بعد در دستور کار سایر ادارات قرار گیرد.

سپس رستم زاد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی ازمجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره که زمینه برگزاری مطلوب این همایش را فراهم نموده اند به تشریح موارد قابل بحث پرداخته و ضمن تبیین نکات ابهام، از معاونین آموزشی مناطق و شهرستان ها خواستند نظر خود را در خصوص نحوه اجرای شیوه نامه انتخاب مدیران مدارس بیان نمایند.

در ادامه ی جلسه ویسی، رحمانی پور و رستمی، روسای ادارات متوسطه اول و دوم و فنی حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش هر کدام مسایل حوزه کاری خود را تشریح نموده و به سئوالات معاونین آموزشی حاضر در جلسه پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار