معاون هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی بشرویه گفت:

احداث پیت موتور سوار در سال آینده صورت خواهد گرفت

بشرویه (پانا)- معاون هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی بشرویه گفت:احداث این پیست با هدف ترویج این فرهنگ که حرکات نمایشی مخصوص پیست هستند نه خیابان و نیز فرهنگ موتورسواری سالم و ایجاد ورزشی مفرح برای جوانان و سایر علاقه مندان به موتور سواری است.

کد مطلب: ۸۰۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
احداث پیت موتور سوار در سال آینده صورت خواهد گرفت

حسین گنج بخش معاون هیات موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان بشرویه که به تازگی در مسابقات قهرمانی موتورکراس استانی رتبه ی دوم را به خود اختصاص داده است، گفت: راه اندازی پیست موتور کراس و آغاز احداث پیست های پرواز و اتومبیل رانی در سال آینده انجام خواهد شد

وی ادامه داد: بعد از دوسال پیگیری های متعدد بالاخره در شهریور ماه امسال تمامی استعلام ها گرفته شد و با مجوز اداره ی تربیت بدنی استان ،برای احداث این پیست شروع به کار کردیم.

وی افزود:احداث این پیست با هدف ترویج این فرهنگ که حرکات نمایشی مخصوص پیست هستند نه خیابان و نیز فرهنگ موتورسواری سالم و ایجاد ورزشی مفرح برای جوانان و سایر علاقه مندان به موتور سواری است.

وی تصریح کرد:مساحت کل مجموعه 9 هکتار است که 3هکتار به پیست موتورکراس تخصیص داده شده و 6هکتار نیز برای احداث پیست های رالی اتومبیل و پیست پرواز در سال آینده در نظر گرفته شده است.

گنج بخش با تشکر از همکاری شهرداری شهرستان بشرویه و اداره ی راه و شهرسازی ادامه داد: پیشرفت ها در این زمینه مرهون تلاش و همکاری شهرداری،اداره ی راه و همچنین همکاری اعضای این هیئت است .

وی با اشاره به هزینه های صرف شده برای این امر، بیان داشت:درحال حاضرپنج میلیون تومان هزینه شده وتاکنون 10میلیون تومان هزینه های برآورد است که البته این هزینه ها با همکاری رایگان ماشین آلات ساخت و ساز مقدر گشته است و در زمینه های مالی نیازمند همکاری ادارات و مردم هستیم .

وی با اشاره به ظرفیت نامحدود پیست موتور کراس اظهار کرد:موتور سواران برای عضویت در این پیست ابتدا باید در هیات موتور سواری شهرستان ثبت عضویت نماید و نیز موتور مناسب پیست،لباس مخصوص و وسایل ایمنی را داراباشند.

معاون هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی شهرستان بشرویه در پایان با تشکر از همکاری های انجام شده؛ خواستار حمایت های هر چه بیشتر ادارات دولتی شهرستان به خصوص اداره ی ورزش و جوانان شد و افزود:در بشرویه استعداد های فراوانی وجود دارند که در صورت همکاری و حمایت مسؤلان دولتی،ما نیز میتوانیم مانند سایر شهرستان های استان،استعداد های خود را به نمایش بگذاریم و برای مطرح شدن تلاش نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار