برگزاری همایش طب سنتی در بهارستان

بهارستان (پانا) – همایش طب سنتی با حضور کارشناس گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در کانون شهید مطهری شهرستان بهارستان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۲۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش طب سنتی در بهارستان

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، زرگوش کارشناس گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در این رابطه اظهار کرد : طب سنتی پدیده نو ظهوری میباشد که در چند ساله اخیر در کشور شتاب و گسترش پیدا کرده است .

وی در ادامه فزود : با توجه به اقیلم خاص ایرانی و پرورش انواع و اقسام گیاهان دارویی و سایر گیاهان موجود ، می توان گفت که بیش از 80درصد از انواع گونه های گیاهی را در ایران داریم واین شرایط زمینه خوبی از نظر اقتصادی ، فرهنگی ، آموزشی و حتی پزشکی فراهم کرده است .

کارشناس گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با بیان اینکه این همایش ها بستری مناسب برای رشد دانش آموزان است ، افزود : پژوهشسرا ها پیوند بین مراکز علمی سطح بالا و مدارس هستند و این پیوند توسط پژوهش سرا ها انجام شده و انشاالله دانش آموزان بتوانند در این ظرفیت موجود در کشور به نحو احسن استفاده کنند .

شایان ذکر است ، در جریان برگزاری این همایش ، ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، فتاحی مدیر اجرایی پژوهشسراهای منطقه و حسین ناظری معاون آموزشی متوسطه آموزش و پرورش نیز حضور داشتند وطی برنامه دانش آموزان مقالاتی مربوط به همایش راارائه دادند.

/ خبرنگار : علی نریمان زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار