معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

80درصد دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن ، عترت ونماز مشارکت داشته اند

بجنورد (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:قریب به 130هزار دانش آموز استان در مسابقات قرآن عترت ونماز در مرحله آموزشگاهی شرکت کرده ان

کد مطلب: ۸۰۱۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
80درصد دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن ، عترت ونماز مشارکت داشته اند

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی علی شورزاده در جلسه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد:به مناسب پیروزی انقلاب اسلامی برنامه کارون با همکاری صدا وسیما و آموزش و پرورش در 22 نقطه استان ضبط ودر شبکه محلی در دهه مبارکه فجر پخش شد

معاون پرورشی و فرهنگی استان ادامه داد: به مناسبت 8 اسفند هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است زنگ سپاس معلم در سراسر استان نواخته خواهدشد.

وی با اشاره به سی وششمین دوره مسابقات قرآن ، عترت ونماز بیان کرد: مسابقات مرحله آموزشگاهی در هفته آخر آذرماه با حضور 130 دانش آموز استان برگزار شد و در مرحله شهرستان 12هزار نفر مشارکت دارند.

شورزاده افزود: مرحله استانی با حضور 1000دانش آموز در هفته اول اردیبهشت در 12 رشته برگزار می گردد که 100نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی در پایان گفت: بانک اطلاعات نخبه های قرآنی تشکیل که تا به حال 240 نخبه قرآنی شناسایی شده است که در صدد آن هستیم در همایش استانی تربیت قرانی وسبک زندگی تجلیل به عمل آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار