ریئس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

آمادگی 150 آموزشگاه استان برای اسکان مسافران نوروزی

بجنورد(پانا)-رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش خراسان شمالی:150آموزشگاه خراسان شمالی، آماده پذیرایی مسافران و میهمانان نوروز امسال است.

کد مطلب: ۸۰۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی 150 آموزشگاه استان برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبر گزاری پانا خراسان شمالی ،احمد آذری گفت: برای نوروز سال 97 ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی 150 آموزشگاه را برای ارائه خدمات رفاهی به مسافران و میهمانان نوروز آماده و تجهیز کرد.

احمد آذری افزود: ستاد اسکان نوروزی در هفت پایگاه استان در شهرهای بجنورد ، شیروان ، اسفراین ، فاروج ، مانه وسملقان ، گرمه و جاجرم فعالیت دارد .

وی با بیان اینکه هزار و 358 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان خراسان شمالی در نظر گرفته شد، افزود: از این تعداد 98 کلاس به صورت ویژه است.

آذری گفت: در گروه الف 658 کلاس و گروه ب 360 کلاس، آماده ارائه خدمات رفاهی به مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به حذف کلاس های گروه ج که امکانات و تجهیزات نداشت، گفت : هم اکنون 48 سوئیت کامل در شهرستان های بجنورد ، شیروان ، اسفراین و مانه وسملقان به صورت خانه معلم در نظر گرفته شده که از همه امکانات مورد نیاز برخوردار است.

آذری با بیان اینکه ثبت نام اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان خراسان شمالی از دیروز جمعه 4 اسفند آغاز شد، افزود: فرهنگیان تا 23 اسفندماه فرصت دارند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به نشانی http://eskan.medu.ir مراجعه و محل اسکان خود را مشخص کنند.

همچنین از 28 اسفندماه تا 12 فروردین 97 می‌توانند در محل های از پیش تعیین شده، اقامت کنند.

پارسال بیش از 32 هزار مسافر در مراکز اقامتی فرهنگیان خراسان شمالی اسکان یافتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار