نشست شورای فرهنگ عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر درنشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آموزش الگوی مصرف بهینه به دانش آموزان و خانواده های آنان را کمک شایانی به اقتصاد مقاومتی درآموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۸۰۱۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای فرهنگ عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران ، در این جلسه حسن حبیبی پور در سخنانی گزارشی در زمینه اقدامات اجرایی اقتصاد مقاومتی در مدارس ارائه داد.

وی در ادامه تاکید کرد: آموزش و پرورش اسلامشهر با داشتن 100هزار دانش آموز می تواند با آموزش الگوی مصرف بهینه در استفاده از کاغذ ، لوازم التحریر ، مصرف انرژی در مدرسه و در خانه به صرفه جویی و نهایتا اقتصاد مقاومتی کمک شایان و قابل توجهی داشته باشد .

سپس ملک شاهی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری نیز در سخنانی اظهار داشت :اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهرستان همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید داشتیم وهدفمان در این نشست باید اقدامات اجرایی در راستای فرهنگ عمومی شهرستان باشد .

وی نیزدر ادامه گزارشی از فعالیت های خوب شهرداری ارائه داد و افزود: بخش عمده اقتصاد مقاومتی را راهکارهای شهرداریها و دهیاری ها به پیش میبرند.

در بخش دیگری از جلسه ،سرهنگ حسن آبادی ،فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، به بحث پیرامون چهارشنبه آخر سال پرداخت و در زمینه خسارت هاو هزینه های آن اشاره کرد و هزینه های بازسازی وخسارات مالی و انسانی را منافات با اقتصاد مقاومتی برشمرد.

/خبرنگار :فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار