بازدید مدیرآموزش پرورش ورامین از نمایشگاه علمی جابر بن حیان در ورامین

ورامین (پانا) - طرح علمی جابر بن حیان نمایش دادن استعدادهای دانش آموزان و فرصتی برای پرداختن به ایده های نو وخلاقانه دانش آموزان است

کد مطلب: ۸۰۱۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرآموزش پرورش ورامین از نمایشگاه علمی جابر بن حیان در ورامین

به گزارش خبر نگار پانا شهرستان های تهران، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در حاشیه این نمایشگاه طی مصاحبه ای گفت: دانش آموزان ورامینی دارای ظرفیت ها و پتا نسیل های خوبی هستند و باید از این پتانسیل ها به نحو احسن استفاده کرد .

وی افزود : شهرستان ورامین سبقه درخشا نی در تمام عرصه ها ی علمی دارد و ما تلاش می کنیم آموزش و پرورش شهرستان ورامین به نقطه اوج برسانیم .مدیر آموزش و پرورش ورامین خاطر نشان کرد : باید از دانش آموزان پژوهش گر ، خلاق حمایت کنیم .

محمدی گفت : من تاکید می کنم یکی از مهمترین کار در آموزش و پرورش پژوهش و تفکر است . محمدی جشنواره جابربن حیان یکی از طرح های خوبی وزارتی برشمرد و افزود : باید هر سال این طرح با تمام قدرت برگزار شود چرا که هدف از برگزاری آن نمایش دادن استعدادهای دانش آموزان و فرصتی برای پرداختن به ایده های نو وخلاقانه دانش آموزان است .

در ادامه محمد رضا لاری معاون آموزش ابتدایی این مدیریت اظهار داشت :امروز در آموزشگاه مو سی بن جعفر (ع) بیش از 160 طرح علمی دانش آموزان در زمینه طرح های علمی و پژوهشی دانش آموزان به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده و در این طرح ها دانش آموزان ابتدایی خود را برای مرحله منتخب شهرستانی جشنواره جابربن حیان آماده کرده که پس داوری، آثار برگزیده انتخاب و به مرحله استانی ارسال می شود.

معاون دوره ابتدایی آموزش و پرورش ورامین تصریح کرد: جشنواره جابربن حیان زمینه ساز ورود دانش آموزان به عرصه ابتکارات و اختراعات است .ودر واقع می توان گفت استعداد های دانش آموزان در این طرح ملی شکوفا میشود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار