مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:جشن نیکوکاری 16 اسفند ماه در مدارس برگزار می شود

تبریز (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری جشن نیکوکاری در 16 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:جشن نیکوکاری 16 اسفند ماه در مدارس برگزار می شود

صمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: سازمان دانش آموزی در راستای توسعه فرهنگ امید بخش انفاق که از تعالیم اصیل اسلامی است و به منظور تکریم نیازمندان و محرومین، جشن نیکوکاری ر ا با همکاری کمیته امداد استان و ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان برگزار می کند.

وی افزود: ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری، نوع دوستی و مشارکت پذیری در بین دانش آموزان به عنوان یکی از محورها و بسترهای تربیت اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی، کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم مدرسه، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی از اهداف مهم اجرای این مراسم در مدارس هستند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: برای این منظور فهرست دانش آموزان نیازمند مدرسه اعم از تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایرین توسط مدارس جمع آوری شده است و ترتیبی اتخاذ شده تا انجمن های خیریه فعال در مدارس در اجرای جشن نیکوکاری اعم از تبلیغات، جمع آوری هدایا و توزیع آن در بین دانش آموزان محروم مشارکت کنند.

علیزاده تصریح کرد: یک هفته قبل از اجرای مراسم نیز پاکت های هدایا بین دانش آموزان توزیع خواهد شد و در نهایت هدایای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده، متناسب با فهرست دانش آموزان نیازمند توزیع و صرفا به خانواده های دانش آموزان با رعایت شان و منزلت ایشان اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار