جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران

ایلام ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش دهلران گفت: دهلران میزبان مرحله استانی مسابقات ورزش دانش آموزی استان ایلام است.

کد مطلب: ۸۰۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران

یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور کلیه اعضاء در دفتر مدیر آموزش و پرورش و با موضوعات جلسه میزبانی مسابقات دانش آموزان قهرمانی استان ، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و مراسم گرامیداشت 8 اسفند روز امور تربیتی برگزار گردید.

سید غلامرضا موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش در خصوص عملکرد یک ماهه مدیریت آموزش و پرورش از میزبانی شهرستان دهلران در مسابقات قهرمانی دانش آموزان استان خبر داد

موسوی در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران گفت: این مسابقات با حضور دانش آموزان مناطق چهارده گانه استان به میزبانی دهلران انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در نهم اسفند ماه سال جاری گفت: این مسابقات در چهار رشته فوتسال، والیبال، طناب زنی و تنیس روی میز انجام می گیرد.

مدیر آموزش و پروش دهلران گفت:این مسابقات 15روزه با حضور 800 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع متوسطه اول و ابتدایی انجام خواهد شد.

ایشان همچنین از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در نهم اسفند در دهلران خبرداد و افزود: تمهیدات لازم برای دعوت از خیرین و تجلیل از آن ها اندیشیده شده است.

وی با ذکر اینکه هشتم اسفند روز امور تربیتی است اظهار داشت : مراسم های این روز نیز با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار است.

موسوی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهلران نیز گفت:اتخاذ تدابیر لازم در راستای هر چه بهتر برگزاری این مراسم ها با همکاری ادارات و بهره گیری از همه ظرفیت ها در دستور کار قرار می گیرد.

سید حسینعلی موسوی بر ضرورت اطلاع رسانی در راستای برگزاری این مراسم ها تاکید کرد و افزود: باید از این فرصت ها در جهت معرفی ظرفیت های گردشگری، فرهنگی و اقتصادی شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه دهلران نیز با اشاره به روز امور تربیتی گفت:رسالت امور تربیتی در مدارس نباید فراموش شود و ضرورت و اهمیت کار فرهنگی در مدارس و برگزاری نمازهای جماعت مد نظر باشد.

سید محسن موسوی افزود: میزبانی مسابقات ورزشی و معرفی استعدادها و انعکاس این فعالیت در دستور کار باشد.

وی گفت: تجلیل از خیرین و استفاده از ظرفیت خیرین نقش مهمی در حل مشکلات آموزش و پرورش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار