دانشگاه پیام نور مرکز تبریز در دو رشته شیمی و ریاضی مقطع دکتری پذیرش دانشجو دارد

همزمان با سراسر کشور و حوزه های امتحانی استان آذربایجانشرقی ، دانشگاه پیام نور مرکز تبریز میزبان 1000 نفر از شرکت کنندگان در کنکور سراسری مقطع دکتری بود.

کد مطلب: ۸۰۱۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه پیام نور مرکز تبریز در دو رشته شیمی و ریاضی مقطع دکتری پذیرش دانشجو دارد

معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی ضمن بازدید از حوزه امتحانی و روند اجرایی و برگزاری این آزمون مهم ، گفت : اجرای موفقیت آمیز و مطلوب کنکورها و آزمونهای سازمان سنجش در دانشگاه پیام نور باعث گردیده تا همواره تعدادی از مراکز و واحدهای پیام نور استان و بویژه مرکز تبریز به عنوان حوزه امتحانی و برگزاری آزمون انتخاب شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به تجارب خوب و ارزنده همکاران دانشگاه پیام نور استان و مرکز تبریز در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم هر نیمسال دانشگاه که هرکدام شبیه یک جلسه کنکور کشوری می باشد ، گفت : داوطلبین ورود به مقطع دکتری نسبت به سالهای قبلی افزایش داشته که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب و استفاده از نیروی عظیم جوانان تحصیلکرده و متعهد و مومن شاهد پیشرفت ایران عزیز اسلامی در تمامی حوزه های علمی و پژوهشی بیش از پیش باشیم .
ایشان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز تبریز در دو رشته شیمی و ریاضی مقطع دکتری پذیرش دانشجو دارد ، گفت : دانشجویان دانشگاه پیام نور که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند دارای بار علمی بالایی هستند که این امر در میزان قبولی این دانشجویان در امتحانات ورودی سازمانهای مختلف و نیز بازار کار و صنعت قابل ارزیابی است و این در سایه سیستم آموزشی متفاوت این دانشگاه با سایر دانشگاهها هست .
معصومی با آروزی توفیق برای تمامی داوطلبین کنکور دکتری ، گفت : امیدواریم بتوانیم با ایجاد بستر و آماده سازی زیرساخت ها ، شاهد پذیرش دانشجو در سایر رشته های مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی در سالهای آتی باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار