تعزیه روز واقعه در اسلامشهر اجرا شد

اسلامشهر (پانا)-تعزیه روز واقعه به همت امور فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور اسلامشهر به اجرا درآمد.

کد مطلب: ۸۰۰۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تعزیه روز واقعه در اسلامشهر اجرا شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، تعزیه «روز واقعه» به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر برای خواهران دانشجو به اجرا درآمد .

تعزیه «روز واقعه» که توسط خواهران هنرمند عضو بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی به نمایش درآمد، در سه قسمت جداگانه و به‌صورت نمایش بی‌کلام، واقعه رحلت پیامبر اسلام (ص)، ماجرای فدک و آتش زدن در خانه حضرت علی (ع) و لحظه‌های شهادت حضرت فاطمه (س) به‌صورت حرکات نمایشی به اجرا درآمد .

حضور اساتید و دانشجویان خواهر در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی که از نقاط مختلف استان تهران برای تماشای این تعزیه مذهبی حاضر شده بودند، فضای معنوی خاصی به سالن بخشیده بود و با قرائت دعای فرج و زیارت عاشور این مراسم از معنویت خاصی برخوردار شد .

شایان ذکر است ،تعزیه و تئاتر بی‌کلام روز واقعه توسط دانشجویان خواهر و هنرمند بسیجی دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر و به کارگردانی الهام رضایی از دانشجویان این واحد به‌خوبی توانست صحنه‌هایی از غربت حضرت علی (ع) و مظلومیت حضرت زهرا (س) را به تصویر بکشد تا دانشجویان حاضر در مراسم در فراق بانوی دوعالم و دخت پیامبر اسلام اشک ماتم بریزند

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار