همزمان با سراسر کشور در دومین روز از دهه فجر؛

۱۸ فضای آموزشی و ورزشی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

فلارد (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور ۱۸ فضای آموزشی و ورزشی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۸ فضای آموزشی و ورزشی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح ۱۸ فضای آموزشی و ورزشی استان، در محل آموزشگاه شهید کمالی روستای شهریار شهرستان فلارد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری ملت شریف ایران همواره بر قله ترقی ایستاده و در این راه، نظام تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی را در حرکت به سمت این مهم بر عهده دارد.

وی ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از جایگاه ارزنده و مهمی برخوردار است و در کنار آن، نیروی انسانی متخصص به تربیت چندین نسل با قابلیت های متعالی، کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ۱۸ فضای آموزشی و ورزشی در استان با زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع همزمان با سراسر کشور توسط رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

وی گفت: با احداث این فضاهای آموزشی با اعتباری بیش از۶۵۰ میلیارد ریال ۵۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی و ورزشی استان افزوده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دور نخست سفر رییس‌جمهور به استان، ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های نوسازی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان مصوب شد، گفت: تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال این میزان جذب شده است.

گفتنی است: آموزشگاه ابتدایی شهید کمالی دارای ۱۰۰۰ مترمربع زیربنا، ۱۲ اتاق و یک باب سالن چندمنظوره است که در محیطی به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع احداث شد.

نام این دبستان برگرفته از نام شهید علیداد کمالی از شهیدان روستای شهریار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار