معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

چهارچوب دادن به نیازهای فیزیولوژیکی منجر به بیدارشدن نیازهای عمیق روحی است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد چهارچوب دادن به نیازهای فیزیولوژیکی منجر به بیدار شدن نیازهای عمیق روحی است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
چهارچوب دادن به نیازهای فیزیولوژیکی منجر به بیدارشدن نیازهای عمیق روحی است

جلسات کارگاهی آموزش محور جشن بهار بندگی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برای تمامی مدیران مدارس پسرانه متوسطه اول در سالن اجتماعات مرکز رازی و سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد.

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در کارگاهی آموزش محور جشن بهار بندگی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم عنوان کرد: چهارچوب دادن به نیازهای فیزیولوژیکی منجر به بیدار شدن نیازهای عمیق روحی است که حس‌های ارزشمند پنهان را آشکار کرده و انسان را به سمت هدایت رهنمون می‌کند.

وی افزود: خداوند با قرار دادن انسان در تکلیف و سختی می خواهد توانمندی‌ها و استعدادهای او شکوفا شود. ظاهر تکلیف سخت است اما معاد آن شیرین و ارزشمند است.

در ادامه فاطمه طاهری کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در برگزاری جشن بهار بندگی آموزش محور که شامل آموزش همه ارکان تربیتی از جمله مدیر، معاون، دبیر، دانش‌آموز و اولیای دانش‌آموزان می‌شد و منجر به یک عملکرد فراگیر است تاکید کردیم که در اثنای آن یک فرایند منتهی به جشن متمرکز استانی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: جلسات آموزشی با عنایت به هدف بهره مندی از آموزش تبیینی و عملیاتی برای برگزاری یک جشن تکلیف آموزش محور برای همه ارکان تربیتی مدرسه در سراسر استان به شکل فراگیر و متمرکز آغاز شده و تا پایان ایام الله بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش در پایان اظهار کرد: در این طرح تعداد 10آموزشگاه ذیل طرح متمرکز تمامی آموزشگاههای متوسطه اول مشمول طرح فراگیر آموزش محور جشن تکلیف پسران قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار