کسب عنوان قهرمانی دانش آموزان دونده منطقه4

تهران (پانا) - تیم منتخب دانش‌آموزان دونده پسر منطقه 4 در مقطع متوسطه دوم در مسابقات دانش‌آموزی شهر تهران موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان قهرمانی دانش آموزان دونده منطقه4

تیم منتخب دانش آموزان دونده پسر منطقه 4 در مقطع متوسطه دوم توانست در مسابقات دانش آموزی شهر تهران که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد با کسب ۱ مدال طلا ،۶ مدال نقره ،۳ مدال برنز و در مجموع با کسب ۵۵۲ امتیاز (ISF) عنوان قهرمانی این دور از رقابت ها را با افتخار از آن خود کند و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور را بدست آورد.

در این دور از مسابقات امیرعلی حسینی از دبیرستان دکتر شریعتی، مقام اول دو ۶۰متر با مانع و مقام دوم دو امدادی و در ادامه نیز سینا شیری از هنرستان فجر مقام دوم پرتاب وزنه، علیرضا کریمی از هنرستان شهید مطهری مقام دوم دو امدادی، ابوالفضل نیک پور از دبیرستان دکتر شریعتی مقام سوم پرش ارتفاع و دو۸۰۰متر،ماهان ترابی از دبیرستان دکتر شریعتی مقام دوم دو ۲۰۰ متر و دو امدادی و مهیار اصغری از هنرستان فجر مقام سوم دو ۶۰ متر و مقام دوم دو امدادی را از آن خود کردند.

شایان ذکر است رشته دو میدانی در منطقه 4 شهر تهران از رشته‌های فعال و پویا است و تاکنون ورزشکاران دانش آموز به موفقیت‌های خوبی در سطوح ملی و کشوری نائل شدند و پتانسیل بی نظیری در این منطقه وجود دارد که با حمایت ها و هدایت های مسئولین مربوطه و استعدادیابی های صورت گرفته به بار نشسته است.

در پایان نیز هادی زمانی نژاد، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 4، این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان مدال آور، خانواده هایشان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش منطقه چهار تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار