همایش عفاف و حجاب دانش‌آموزان دختر شهرستان قدس

شهر قدس (پانا) - دانش‌آموزان دختر مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان در همایش عفاف و حجاب که با هدف رعایت حداکثری عفاف و حجاب‌ در امامزاده حضرتین برگزار شد‌، شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۳۳۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش عفاف و حجاب دانش‌آموزان دختر شهرستان قدس

همایش حجاب و عفاف با حضور مهدی چیوایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، سعید اسماعیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از دانش‌آموزان دختر این شهرستان، در آستان امام زادگان حضرتین شهرستان قدس برگزار شد.

مهدی چیوایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری برنامه و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان، بیان کرد: دانش آموزان عزیز ما دارای ذات پاک و مقدسی هستند و ما خدا را بابت داشتن چنین دانش‌آموزانی شاکر هستیم و امیدواریم این دانش‌آموزان موجب افتخار ایران باشند، هم برای خانواده خود و هم برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش در آینده افتخارآفرینی کنند.

وی همچنین گفت: امید است با حضور این دانش‌آموزان زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم و روزی در همین مکان مقدس٬ در کنار هم ظهور او را جشن بگیریم.

در ادامه حجت‌ الاسلام و المسلمین علی بهرامی، تولیت آستان مقدس امامزادگان حضرتین، ضمن اشاره به مسئله حجاب و عفاف٬ بیان کرد: هر چیز قیمتی زمانی که در جایگاه خود قرار بگیرد، محفوظ‌تر است و برای تقوای انسان مناسب‌تر است.

وی همچنین در راستای رعایت حجاب تصریح کرد: ما اگر برای خود و شخصیت خود ارزش قائل باشیم٬ حجاب را رعایت می‌کنیم و این موضوع اثر بهتری در جامعه خواهد داشت.

بهرامی در پایان ضمن آرزوی عاقبت به خیری، گفت: امید است دانش‌آموزان، حضرت فاطمه زهرا(س) در زندگی الگوی خود قرار دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار