اردوهای یک روزه طرح هفت سنگ آغاز شد

۱۵۰۰ دانش آموز در این اردوهای یک روزه شرکت خواهند کرد

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ضمن اشاره به اینکه تقویت هویت دینی و ملی دانش‌آموزان از اهداف مهم برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت است، از آغاز برگزاری اردوهای یک روزه دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در قالب طرح هفت سنگ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای یک روزه طرح هفت سنگ آغاز شد

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن اشاره به اینکه مهارت آموزی (کمک های اولیه، مهارت های مشاوره ای و تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان همراه با اجرای برنامه های شاد و بانشاط از اهداف مهم برنامه غنی سازی اوقات فراغت است، از آغاز برگزاری اردوهای یک روزه دانش آموزی سازمان دانش آموزی استان اصفهان در قالب طرح هفت سنگ خبر داد.

وی ادادمه داد: یکی از بسترهای مهم تربیت دانش آموزان، اردوهای دانش آموزی است که نقش بسزایی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارد.

اکبر رحمتی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته1500 دانش آموز در این اردوها شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: «اردوهای یک روزه شامل برنامه‌های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقای مهارت‌های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه خواهد بود. این اردوها علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می‌کند تا استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان شناسایی و شکوفا شود. گفت‌وگوی جمعی، مسابقه و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در کنار نشست سواد رسانه ای و آگاهی بخشی در خصوص خطرات فضای مجازی، از بخش‌های مهم این اردوها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار