مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان خبر داد:

تهیه ویژه برنامه آوای فاطمیه در رادیو پانا سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و بلوچستان از تهیه ویژه برنامه آوای فاطمیه در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توسط دانش‌آموزان پیشتاز این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تهیه ویژه برنامه آوای فاطمیه در رادیو پانا سیستان و بلوچستان

حسین کیخا مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان وبلوچستان گفت: نخستین ساحت از ساحت های شش گانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت تربیتی، اعتقادی، عبادی و اخلاقی است.

وی افزود: سازمان دانش آموزی در راستای رسالت ذاتی خود که تربیت اجتماعی دانش آموزان است، نقش بی نظیری در تحقق این ساحت ایفا می کند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه شناسایی سیره و سبک زندگی ائمه اطهار یکی از اهداف این ساحت است، افزود: دانش آموزان و نسل آینده می توانند با مطالعه دقیق و بررسی سیره و سبک زندگی ائمه معصومین و پیشوایان دینی و الگوگیری از آموزه های این بزرگواران در زندگی شخصی و اجتماعی خود استفاده کنند.

کیخا با اشاره به نقش زنان و دختران در تحقق تمدن نوین اسلامی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای ابعاد کرامتی و شخصیتی فراوانی بودند که از آن جمله می توان به الگوی کامل یک زن مسلمان در حجاب اسلامی و پوشش اسلامی، الگوی صبر و استقامت، شجاعت و قهرمانی، پاکدامنی، حیا و عفت، وارستگی‌ از وابستگی های دنیوی، مظهرِ طهارتِ روح، پارسایی و خدا ترسی، عبادت خاشعانه و خالصانه به درگاه الهی، علم و دانش، تقوای الهی، پاسداری از حریم ولایت در قالب مبارزات سیاسی و اجتماعی و مبلغه دین نبوی و اسلام بالاخص برای بانوان، اشاره کرد.

وی شناخت همه ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) را امری ضروری خواند و افزود: سازمان دانش آموزی استان به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بی بی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، کارگروه تولید محتوا در بستر فضای مجازی تهیه کرده و تهیه ویژه برنامه رادیویی «آوای فاطمیه» توسط دانش آموزان پیشتاز و دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا یکی از فعالیت های محتوایی این کارگروه خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار