بخشدار رودهن:

هیات‌های ورزشی در توسعه ورزش در روستاها، نقش کلیدی دارند

رودهن (پانا) - بخشدار رودهن از برگزاری نشست شورای ورزشی بخش رودهن در راستای کیفیت‌بخشی به وضعیت ورزشی منطقه خبر داد و در این نشست هم‌اندیشی، نقش هیات‌های ورزشی در توسعه ورزش در سطح روستا‌های منطقه بسیار حیاتی و مهم دانست که لازم است تخصصی و ویژه با مشارکت سایر نهادها به آن پرداخته و اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۴۲۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
هیات‌های ورزشی در توسعه ورزش در روستاها، نقش کلیدی دارند

جلسه شورای ورزش بخش رودهن با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، مهدی موسوی منش شهردار، چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان، فرمانده انتظامی رودهن، مدیر فرهنگ و ارشاد رودهن، رئیس آبفا رودهن و جمعی از مسئولان ادارات دولتی، اعضای شورای ورزش در سالن همایش شهید سجادیان بخشداری رودهن برگزار شد.

دراین جلسه حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام‌جمعه بخش رودهن بیان کرد: ورزش در اخلاق و سلامت جامعه نقش اساسی و تعیین کننده‌ای دارد. ما باید تلاش کنیم علاوه بر ترویج فرهنگ ورزش، بتوانیم جایگاه ورزش را در سلامت اخلاق جامعه هم به نمایش بگذاریم، ورزش و اشاعه آن در جامعه مانعی دربرابر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است که بسیار ثمربخش می‌تواند عمل کند، بنابراین بسیار تخصصی و ویژه باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: هرکدام از شما پیشکسوتان، مربیانی هستید که با پرورش شاگردان خود میتوانید هم قهرمان بپرورانید و هم پهلوان تربیت کنید؛ که هر یک از اینها می‌تواند روی جمعیت زیادی تأثیرگذار باشد. نوجوانان و کودکان و جوانان ما اگر الگوهای ورزشی تکامل یافته اخلاقی داشته باشند به سمت ورزش گرایش پیدا کرده و همین ورزش باعث می‌شود در مسیر دستیابی به شخصیت متعالی و اجتماعی گام بردارند.

همچنین در این جلسه عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن اذعان کرد: توسعه رشته‌ها و فعالیت‌های ورزشی در منطقه باعث خواهد شد نوجوانان و جوانان در گذراندن وقت و زمان خود بهینه‌تر و مفیدتر عمل کنند که البته با تلاش و همت همگانی باید در این تلاشی مسئولانه انجام دهیم.

در ادامه اشاره به وضعیت ورزشی روستاهای منطقه کرد و گفت: هیئت‌ها و گروه‌های ورزشی بسیار متعهدانه و حرفه‌ای باید دست به کار شده و در روستاها فعالیت‌های ورزشی را توسعه دهند ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان و سایر نهاد نیز در این زمینه یاریگر خواهند بود و در این مسیر جهت کیفیت‌بخشی وضعیت ورزشی در روستاها عمل خواهند کرد.

در این جلسه پیرامون برگزاری یادواره شهدای ورزشکار بخش رودهن و برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت درسطح بخش گفتگو و بر توسعه ورزش در سطح روستاها با همکاری و تعامل هیات های ورزشی و دهیاران نیز تاکید شد. در ادامه مسئولان هیات های ورزشی به ارائه گزارش و طرح و پیشنهاد به جهت توسعه و رونق ورزش در سطح بخش رودهن پرداختند. شایان ذکر است که از 35 هیات ورزشی، 27 هیات در سطح بخش رودهن فعال می باشد.

خبرنگار: فاطمه رحیمی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار