ارتش سرخ در اصفهان زمین گیر شد

اصفهان (پانا) - دیروز ورزشگاه نقش جهان میزبان بزرگترین مهمانی فوتبال باشگاهی کشور بود. نبرد دو رقیب همیشگی یعنی سپاهان اصفهان در مقابل پرسپولیس تهران مثل قبل پرحاشیه ولی جذاب برگزار شد. بازی که به نظر کارشناسان فوتبالی، با اینکه جذاب نبود اما بازی تماشاگرپسندی از آب درآمد .

کد مطلب: ۱۴۲۲۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ارتش سرخ در اصفهان زمین گیر شد

سپاهان از ابتدا بازی تهاجمی بازی کرد اما دقایقی بعد به لاک دفاعی فرو رفت تا این تیم پرسپولیس باشد که نبض بازی را در دست می گیرد. اما در کل هر دو تیم نیمه اول را به محتاطانه و به دور از ریسک سپری کردند تا نیمه اول به پایان برسد؛ اسوت پایان بازی در نیمه اول نیز بدون حاشیه نبود. دقیقا زمانی که سپاهانی ها در حال ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس بودند داور سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد. همین امر موجب اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی تیم سپاهان اصفهان شد.

کادر فنی هر دو تیم با دانش بالایی که داشتند، توانستند حریف را به خوبی آنالیز کنند تا نیمه دوم جذاب تری داشته باشیم. در نیمه دوم بازی با گرمای بیشتری دنبال شد. هر دو تیم عالی بازی کردند و موقعیت هایی نیز ایجاد شد. در نهایت پدیده این فصل از لیگ برتر، یعنی محمدجواد حسین نژاد توانست چند بازیکن از پرسپولیس را جا بگذارد و یک ضربه ایستگاهی از فاصله 35 متری با دروازه پرسپولیس برای تیمش به دست آورد. رضا اسدی از تک فرصتش در این بازی به نحو احسن استفاده کرد تا سپاهان با یک گل تماشایی، یک بر صفر از پرسپولیس پیش بیفتد.

سپاهان در ادامه فرصت داشت که اختلاف را بیشتر کند ولی درخشش بیرانوند این اجازه را به خط آتش سپاهانی ها نداد تا این بازی با همان تک گل رضا اسدی به پایان برسد.

دانش آموز خبرنگاران: عرفان فقیهی، سید هادی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار