مجری برنامه از جیغ لاک تا خدا :

سردمداران نسل آرمانی زنان و دختران ایرانی هستند

تبریز (پانا) - مجری برنامه از جیغ لاک تا خدا در هیئت دانش آموزی دختران تبریز گفت: سردمداران نسل آرمانی زنان و دختران ایرانی هستند .

کد مطلب: ۱۴۲۲۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سردمداران نسل آرمانی زنان و دختران ایرانی هستند

اسما سرایی کارشناس تربیتی افزود: هیئت دخترانه ریحانه الزهرا که بچه هایی از جنس خودتون هستند که غریب ۷ سال در شهر تبریز در حوزه دختران کار می کنند وبدون حمایت کار را پیش بردند و از این به بعد هم بیشتر و پیشرفته تر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: حدود ۱۰ الی ۱۲ هیئت دخترانه در کشور داریم و حدود ۸ الی ۷ هیئت هم در استان البرز و استان تهران داریم که در حوزه دختران در حال فعالیت هستند تلاش کردیم که در حوزه دختران کاری انجام بدهیم و دخترانی که خواستند مسیر زندگیشان عوض بشه و علاقه داشتند تحولی در زندگیشان داشته باشد، کمک کردیم و آرام آرام مسیر زندگیشان تغییر یافت.

وی تاکید کرد: ۱۷ سال تمام در این حوزه درحال فعالیت هستیم و خواستیم با این فعالیت ها بخشی از دختران را از بخش هیئت یا بحث کلاس های نقاشی و آبرنگ و هنری، دختران عزیزمان را شناسایی کنیم و به یک بهانه ای به هیئت و راه آرمانی برسونیم که انشاالله همه دختران اون حس و حال پدرانه امام رضا و سیدالشهدا را حس کنند.

وی در آخر خاطرنشان کرد:جهان به روز ظهور آقا نزدیک میشود این روزها اتفاق هایی برای غزه افتاد که یک نشانه برای ظهور منجی هست و سردمداران این حرکت زنان و دختران آینده ایرانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار