مدیر مدرسه ماندگار البرز در دوره رونمایی طرح‌های رایگان کنکور این مدرسه:

۱۲۰۰ دبیرستان شبانه‌روزی کشور تحت پوشش طرح‌های کنکور رایگان مدرسه البرز هستند

بهارستان دو (پانا) - مدیر مدرسه ماندگار البرز در دوره رونمایی طرح‌های رایگان کنکور این مدرسه برای محلات کمتر برخوردار از تحت پوشش بودن حدود ۱۲۰۰ دبیرستان شبانه‌روزی سراسر کشور در طرح‌های رایگان کنکور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۹۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۰۰ دبیرستان شبانه‌روزی کشور تحت پوشش طرح‌های کنکور رایگان مدرسه البرز هستند

دوره رونمایی طرح‌های رایگان کنکور مدرسه ماندگار البرز برای محلات کمتر برخوردار با حضور علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم‌ مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، پارسا گوهری دبیر ستاد توانمد‌سازی محلات کم‌برخوردار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه بخش بوستان، عبدالله نوحی فرماندار و هیئت همراه، محمد محمدی مدیر آموزشگاه ماندگار البرز، مریم سعدی مسئول اجرایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در طرح پویش جهادی مدرسه البرز، کاظم امیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و سایر مسئولین در سالن سجادیه ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

محمد محمدی مدیر مدرسه ماندگار البرز ضمن تبریک ایام روز دانش‌آموز و ابراز خرسندی از شروع فعالیت‌های آموزشی در ناحیه دو بهارستان بیان کرد: بسیار خرسندیم که امروز در ایام روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار آغازگر فعالیت‌های آموزشی در مجموعه این شهر هستیم. دبیرستان ماندگار البرز به دلیل قدمت، پیشینه، ویژگی‌ها و همینطور شرایط منحصربه‌فردی که از آن برخوردار است؛ در بین مدارس سراسر کشور با وجود دبیران توانمند و کارآزموده‌ توانسته مدرسه رتبه‌ساز کنکور در کشور لقب گیرد. در سال تحصیلی گذشته نیز غریب به ۸۰نفر از دانش‌آموزانمان در رشته پزشکی در دبیرستان البرز قبول شدند؛ البته گفتی است که در حوزه‌های مهندسی و علوم انسانی هم این مسئله به همین شکل است.

محمدی با تشکر از زحمات مریم سعدی، مسئول اجرایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در طرح ملی پویش جهادی دبیران در این مدرسه جهت طراحی، مدیریت و سازماندهی طرح مذکور گفت: تمامی زحمات موجود در دبیرستان البرز به واسطه وجود مریم سعدی کشیده می‌شود، گفتنی‌است که ایشان توانستند به عنوان طراح و برنامه‌ریز آموزشات دبیرستان طراحی سه ساله خوبی را انجام دهند و البرز را در این چند سال به قطب و مرجع علمی آموزشی کشور تبدیل کنند.

مدیر مدرسه ماندگار البرز ادامه داد: از آنجایی که دکتر سعدی خود فرزند جنگ و جبهه و خوزستان است بعد از این موفقیت‌ها در طی دو سال اذعان کرد که چرا تمامی این امکانات باید در اختیار البرز باشد؟، مؤسسات دیگر و همینطور افرادی که با شرایط خاص و مبالغ بالا با حضور در استان‌های مختلف سوءاستفاده می‌کنند، دلیلی گویا برای نشان دادن عدم توانایی دانش‌آموزان و فرزندان ما در استفاده از آموزش هستند. ضمن اینکه آموزش آبشاری و یا آسانسوری نیست که یک فرد بخواهد در یک روز و در آن واحد آن را انجام دهد بلکه آموزش امری تدریجی و پیوسته است که در پروسه‌ای مشخص آموزشی در بستری خاص ایجاد می‌شود.

محمد محمدی، با شرح روند اجرایی طرح مذکور خاطرنشان کرد: طرح ملی که در دبیرستان البرز انجام می‌شود، در نخست با یک الی دو استان شروع شد اما با عنایت پروردگار در سطح کشور فراگیر شد و به عنوان طرح ملی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تصویب رسید؛ همچنین طرح دارای بخشنامه رسمی برای کل کشور است و حدود ۱۲۰۰ دبیرستان شبانه‌روزی در سراسر کشور تحت پوشش آن بویژه مدارس شهرستان‌ها با پیگیری‌های دلسوزانه دکتر علی آقامحمدی قرار می‌گیرند.

وی پیگیری و نقش علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار را اینگونه تشریح کرد: تاکید دکتر آقامحمدی بر رسیدگی به شهرستان‌های تهران ما را از سمت استان‌ها به سوی مناطق شهرستان‌های تهران سوق داد و اشاره‌ای خاص به حضور دانش‌آموزان مستعد و توانمند این مناطق که قادر به ساخت کشور، نیروسازی و خدمت‌رسانی هستند؛ داشت.

شایان ذکر است که محمد محمدی، مدیر آموزشگاه ماندگار البرز دانش‌آموزان را به عنوان خانواده‌ای که به مجموعه البرز ملحق می‌شوند، خواند و کادر این مدرسه را خدمتگزار همه فرزندان خوب کشورمان برشمرد.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار