مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان ملارد:

خون کودکان فلسطین چشمه رویش امید و زمینه‌ساز ظهور است

ملارد (پانا) - مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان ملارد، در اجتماع عظیم مادران و کودکان ملاردی در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین، خون ریخته کودکان مظلوم فلسطین را چشمه رویش امید و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) خواند.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خون کودکان فلسطین چشمه رویش امید و زمینه‌ساز ظهور است

فاطمه حاجی‌زاده، مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان ملارد، در اجتماع عظیم مادران و کودکان، در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی در فلسطین دریغ نکرده است و ظلم و فساد در فلسطین داشته. کودکانی که در آنجا غرق در خون هستند و به نا‌حق کشته می‌شوند، همه سربازان امام زمان (عج) هستند و با قدرت کودکانه خود، زمینه‌ساز ظهور امام‌ زمان( عج) خواهند بود و طبق فرموده رهبر معظم، فلسطین کلید رمز‌آلود ظهور است.

حاجی‌زاده، در رابطه با اهمیت حمایت از کودکان فلسطینی ادامه داد: در جهان کسانی هستند که حقی برای خود قائلند و جان و مال انسان‌های دیگر را می‌گیرند تا خود پیشرفت کنند و این نمونه بارز ظلم و ستم در جهان است. ما مادران و کودکان ملاردی امروز آمده‌ایم تا بگوییم فلسطین تنها نیست و تا پای جان، در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می‌کنیم تا راه و مکتب امام حسین (ع) را ادامه دهیم. امروز آمدیم تا بگوییم در برابر رژیم کودک‌کش و جنایت‌های آن تسلیم نخواهیم شد و تا زمان ظهور امام زمان(عج)، همواره با ظلم و ستم مبارزه خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزود: در فلسطین ظلم و فسادی اتفاق افتاده است و هرگز ظالم و مظلوم مانند هم نیستند، اتفاقی که در بیمارستان غزه رقم خورد و کودک‌کشی عظیم ناشی از این حادثه ناگوار در تاریخ، یکی از بزرگترین جنایات درد‌ناک است. مظلوم‌ترین و بی‌پناه‌ترین قشر جامعه، کودکان مظلوم و بی‌گناه فلسطین هستند، زیرا آن‌ها بدون انجام دادن هیچ گناه و خطایی، متحمل مجازات و سختی شدند.

مشاور فرماندار شهرستان ملارد، ادامه داد: رژیم کودک‌کش اسرائیل، بزرگ‌ترین ظلم را در حق کودکان مظلوم فلسطین انجام داده است. اما این اتفاق برای اولین بار نیست که در تاریخ به ثبت می‌رسد، بلکه با اتفاقاتی که در فلسطین رخ داده است، واقعه عاشورا و مکتب امام حسین(ع) در ذهن ما مرور می‌شود و این فرزندان فلسطین و غزه همان نسل ماندگار امام حسین (ع) هستند که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهند شد. ما کودکان و مادران ملاردی در این اجتماع جمع شدیم تا درباره حماسه عظیم فلسطین و غزه صحبت کنیم و بگوییم فلسطین تنها نیست و یک جهان مسلمان، در حمایت از او بر‌می‌خیزد.

وی حمایت از فلسطین را وظیفه تمام مسلمانان جهان دانست و گفت: حماسه عظیم و باشکوهی که در فلسطین، برای اولین بار رقم می‌خورد، آن هم حماسه‌ای که سربازان آن، کودکان کوچک و مظلومی هستند که جز سنگ، سلاح دیگری ندارند. در تعریف و تدبیر فلسطین این‌گونه باید سخن گفت که یک عده انسان بی‌گناه چندین سال است بدون هیچ آرامش و امنیتی زندگی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی حتی آب را برای مردم فلسطین محدود کرده است و این یکی از بزرگ‌ترین جنایات جهان است.‌ دشمنان اسلام قصد دارند با این جنایات، نسل جوان و کودکان حماسه‌آفرین را از بین ببرند. اما کودکان مظلوم فلسطین، با حماسه‌آفرینی خود نشان دادند که حتی اگر به مقام شهادت هم برسند، نسل آن‌ها همچنان ادامه دارد و هرگز تسلیم نخواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: با اعلام انزجار و حمایت از مردم فلسطین نشان می‌دهیم که مسلمانان جهان، هیچ‌گاه در برابر ظلم و ستم تسلیم نخواهند شد و همواره پیرو مکتب امام حسین (ع) خواهند بود و نسل حاج قاسم سلیمانی، همچنان ادامه دارد. پس دشمنان اسلام هیچ‌گاه به آرزو‌ی بیهوده خود نمی‌رسند، زیرا کودکان غزه، با حماسه‌آفرینی خود، این هدف را در تاریخ به ثبت رساندند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار