آغاز پویش طوفان آب در مدارس شهرستان عنبرآباد

کرمان(پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان عنبرآباد در استان کرمان اعلام کرد پویش طوفان آب در حمایت از کودکان غزه در این شهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش طوفان آب در مدارس شهرستان عنبرآباد

موسی ارمبین گفت: با توجه به اینکه در سرزمین های اشغالی ممنوعیت ورود آب و غذا اعلام شده است، برای همدردی با کودکان فلسطینی پویش طوفان آب با هدف کاستن از سختی ها و دردهای کودکان فلسطینی برگزار می‌شود، امروز وظیفه انسانی ما است که به یاری آنها برویم،این کار ما باعث دلگرمی آنهاست و خوشحال می شوند وقتی می بینند کسانی هستند که غم آنها را دارند.

وی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم اعلام حمایت کنیم و دست به دعا برمی‌داریم و از خداوند قادر و توانا می‌خواهیم امدادهای غیبی خود را به آنها برساند و دشمن این مردم مظلوم را نابود کند.

ارمبین افزود: بدون تردید اگر اسرائیل جنابتکار به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه دهد محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام خواهد داد و نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی‌تفاوت نخواهد بود.

در پایان جلسه هر یک از دانش‌آموزان یک بطری آب معدنی جهت حمایت از کودکان غزه اهدا کردند.

لازم به ذکر است، پویش طوفان آب با حضور مدیر آموزش وپرورش عنبرآباد، معاون پشتیبانی، کارشناس ارزیابی عملکرد، مسئول سازمان دانش‌آموزی، معلمان و دانش‌آموزان با هدف جمع آوری آب معدنی برای کودکان فلسطینی برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار:نیلوفر قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار