معاون پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه(س) ناحیه یک بهارستان مطرح کرد؛

طرح تربیت زیستی و بدنی عامل افزایش انگیزه دانش‌آموزان

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه(س) ناحیه یک بهارستان، اجرای طرح تربیت زیستی و بدنی را علتی برای افزایش انگیزه دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۵۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح تربیت زیستی و بدنی عامل افزایش انگیزه دانش‌آموزان

فرزانه ناصری، معاونت پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه(س) در گفت‌وگو با پانا گفت: «اجرای طرح تربیت زیستی و بدنی و همچنین پیشنهاد انجام این طرح، در مراسمات مختلف توسط اولیا، معلمان و دانش‌آموزان، یکی از نکات حائز اهمیت این طرح می‌باشد؛ چرا که این مسئله، نشان‌دهنده استقبال آنان از طرح تربیت زیستی و بدنی است.»

ناصری تشریح کرد: «‏نکات مثبت اجرای طرح تربیت و زیستی به همین یک مورد محدود نمی‌شود؛ بلکه این طرح، موجب افزایش و فزونی انگیزه و نشاط دانش‌آموزان، در تشکل‌های مختلف پرورشی مدارس شده است؛ این مسئله، فعال بودن دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی مدارس را در پی دارد که می‌تواند باعث پویایی دانش‌آموزان و استعدادیابی بین آنان باشد.»

وی خاطرنشان کرد: «‏شرکت در طرح تربیت زیستی و بدنی، زمان بسیار مناسبی برای آزمایش و نمره‌دهی به استعداد‌های متعدد دانش‌آموزان بود؛ بنابراین ما با اطلاع‌رسانی، در فضای عمومی و مجازی آموزشگاه، این طرح را تبلیغ کرده‌ایم تا علاوه بر شرکت در این مسابقه که سبب شور و نشاط و پویایی آنان می‌شود؛ نخبه‌های ورزشی را نیز شناسایی و از آنان تجلیل کنیم.»

معاون پرورشی آموزشگاه خدیجه (س) در ادامه بیان کرد: «‏این طرح برای تمامی رده‌ها از جمله دبیران، اولیا و دانش‌آموزان به اجرا رسیده است و در هر مرحله شرکت‌کنندگان، در یکی از رشته‌‌های ورزشی حضور به عمل آوردند و استعداد‌های درخشان خود را رونمایی کردند؛ همچنین این رویه، برای المپیاد درون مدرسه‌ای نیز انجام شد.»

وی در ادامه در خصوص تحسین برانگیز بودن انجام طرح زیستی تربیتی اذعان کرد: «استقبال بالا و به هنگام مخاطبین از این طرح، باعث شکوفایی نخبگان ورزشی و شادابی دانش‌آموزان، در جهت ادامه فعالیت‌های مربوط به طرح تربیت زیستی و بدنی شد و تحسین تمامی مخاطبین را در حیث انجام این طرح، برانگیخت.»

ناصری در پایان با اشاره به هدف انجام این طرح افزود: « هدف از انجام طرح تربیت زیستی و بدنی افزایش انگیزه، شادابی و نشاط دانش‌آموزان، معلمان و همچنین اولیا است؛ چرا که این مسئله باعث می‌شود دانش‌آموزان از حضور در مدارس لذت ببرند و در نتیجه با علاقه بیشتری به فعالیت‌های آموزشی بپردازند؛ این رویه خشنودی و آسودگی والدین را نیز به دنبال دارد.»

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا عبدی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار