جزئیات جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان در فرمانداری ملارد

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ملارد، در تشریح جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان، با توجه به تحولات سرزمین‌های اشغالی، بر هرچه با‌‌شکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان در فرمانداری ملارد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان، که به ریاست فرماندار ملارد و با حضور امام‌جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شده بود با توجه به شرایط حاکم بر فلسطین و جبهه استکبار، بر قوی جلوه دادن روز استکبار‌ستیزی تأکید کرد.

وی افزود: در این جلسه مواردی چون ضرورت تبلیغات میدانی و محیطی گسترده در سطح شهرها و روستاها، برقراری و حفظ نظم و امنیت پیرامون محل راهپیمایی و مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم، دعوت و فراخوان برای حضور گسترده آحاد مردم، مسئولین، دانش‌آموزان، فرهنگیان و مربیان مدارس در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان مورد تأکید قرارگرفت.

تیموری‌راد در ادامه بیان کرد: در جلسه ستاد گرامیداشت ۱۳آبان، نظرات و پیشنهادات اعضای جلسه برای برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر مراسم راهپیمایی بیان و تصمیم‌گیری شد و توسط فرمانداری به دستگاه‌ها ابلاغ گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اجرای سرود همگانی توسط دانش‌آموزان در‌ مراسم، نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در هفته بسیج دانش‌آموزی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در این جلسه، برای گرامیداشت این روز توسط آموزش و پرورش، در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملارد در پایان تصریح کرد: هدف ما این است که تمام برنامه‌های ۱۳ آبان را به وسیله خود دانش‌آموزان پیش ببریم، اگر دانش‌آموزان را مستقیم وارد عرصه کنیم، شور و نشاط بیشتری خواهیم داشت، امیدواریم همه ما شاهد یک ۱۳ آبان به یاد ماندنی باشیم.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار