مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

مدرسه، منزل و مسجد سه ضلع تعلیم و تربیت هستند

سمنان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در آئین زنگ نمادین پیوند اولیا و مربیان، مدرسه،منزل و مسجد را سه ضلع مثلث تعلیم و تربیت دانست و عنوان کرد هنگامی که ما این سه ضلع را مشاهده می‌کنیم، در می‌یابیم که تربیت تنها در مدرسه شکل نمی‌گیرد و باید اولیا اهتمام بیشتری کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه، منزل و مسجد سه ضلع تعلیم و تربیت هستند

سیدجمال وزیری صبح امروز در دبیرستان نمونه دولتی محمد رسول الله سمنان، با بیان اینکه خانواده عامل اصلی اثر بخشی در تربیت می باشد، افزود: خانواده با وجود اینکه کوچکترین نهاد اجتماعی است؛ تاثیر گذارترین نهاد اجتماعی نیز است.

وی با عنوان این نکته که پیوند اولیا و مربیان، عامل مهمی در موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: باید روش های تربیتی در خانه و مدرسه به هم نزدیک شوند و همچنین هماهنگی خانه و مدرسه، رسالت امروز مدیران مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می فرمایند:« ما باید با مراکز برکت آفرین یعنی مساجد و هیئات فرزندانمان را آشنا کنیم»؛ ادامه داد: روز ۱۳ آبان روزی در جهت درک نمودن رسالت است و نابودی اسرائیل شعار دانش آموزان اسلام است.
وزیری در ادامه به اهمیت عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این رژیم غاصب به دست خویش در حال نزدیکی به سقوط است و باید پایگاه های تروریستی در خاورمیانه برچیده شود.

وی با بیان این مطلب که در نزدیکی ۱۳ آبان قرار داریم و باید نقش دانش آموزان پررنگ تر از همیشه باشد، گفت: هنر دانش آموزان و قوی تر نمودن تشکل ها از جمله موارد استراژی های ما هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با عنوان این مطلب که طوفان الاقصی را جیرو الحاجز ها رقم زدند، افزود: دنیای بدون اسرائیل یعنی دنیای بدون ظلم، کودک کشی و امنیت، نزدیک است و این وعده دانش آموزان است.

وزیری نیروی مقاومت فلسطین را در جنگ رسانه پیروز میدان عنوان و تصریح کرد: امروز روز آزادی مردم غزه است و شهادت برای مردم فلسطین برابر با آزادی است.

وی در پایان از اعزام ۳۰۰۰ دانش آموز به محضر مقام معظم رهبری در کتابخانه روز ۱۳ آبان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال این مراسم متفاوت تر از همیشه و به یاد مردم مظلوم نیروی مقاومت برگزار گردد.

دانش آموز خبرنگار: محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار