سرپرست جدید منطقه حفاظت شده و تالاب حله شهرستان بوشهر معرفی شد

بوشهر (پانا) - طی مراسمی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر، سرپرست جدید منطقه حفاظت شده حله معرفی شد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست جدید منطقه حفاظت شده و تالاب حله شهرستان بوشهر معرفی شد

عبدالرحمان مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اظهار کرد: منطقه و تالاب حله از مناطق مهم زیستی در استان بوشهر بوده و مدیریت آن بسیار مهم و حیاتی است.

مرادزاده گفت: مباحث احیا تالاب حله و حفاظت از زیستمندان آن مورد تاکید جدی این اداره کل است و امیدواریم بیش از پیش شاهد بهبود شاخص‌های زیستی در آن باشیم و با توجه به اقدامات بسیار خوبی که در سال اخیر در راستای این موضوع صورت پذیرفته، از مدیریت جدید نیز ادامه این روند و حفاظت از زیست بوم‌های تالاب را به جد خواهیم خواست.

علوی تبار بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر نیز ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از برنامه های محیط زیست در تالاب حله گفت: معیشت مردم وابسته به احیا تالاب است و احیاء تالاب یعنی برگشت تمامی چرخه های زیستی و زیستمندان آن. این دولت نشان داده که احیاء تالاب حله و معیشت مردم تالاب از اولویت های مدیریتی بوده و در این راستا بودجه های خوبی به پروژهای مرتبط تزریق شده و در آینده نیز از اینگونه برنامه ها حمایت خواهد شد.

طی این مراسم که در دفتر بخشدار مرکز بوشهر و با حضور مدیران استانی و شهرستانی محیط زیست برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه و شبانه روزی سیدعباس هاشمی، مجتبی مهدوی به عنوان سرپرست جدید منطقه حفاظت شده و تالاب حله معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار