مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان:

اردوی ملی آموزش خبرگزاری پانا اتفاقی ویژه برای ارتقای مهارت دانش‌آموز خبرنگاران است

زنجان (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان با بیان اینکه اولین اردوی ملی آموزش خبرنگار دانش‌آموزان خبرگزاری پانا در حال برگزاری است، گفت برگزاری این دوره در رشد و ارتقای سواد رسانه‌ای و مهارت‌های خبری دانش‌آموزان اتفاقی بسیار ویژه است.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی ملی آموزش خبرگزاری پانا اتفاقی ویژه برای ارتقای مهارت دانش‌آموز خبرنگاران است

یاسر صالحی، مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان گفت: به همت کارشناسان و مسئولین خبرگزاری پانا، اولین اردوی ملی آموزش خبرنگار‌ دانش‌آموزان سراسر کشور در محل اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.

وی از نگاه ویژه‌ مجموعه مدیریت خبرگزاری پانا به مناطق محروم تشکر کرد و ادامه داد: در اردوی پیش‌رو در کنار حضور دو مربی رابط خبرگزاری استان، توجه زیادی به حضور دانش‌آموزان تمامی نواحی و مناطق ۱۴گانه استان شده است تا مناطق محروم استان هم در خبرگزاری پانا نماینده داشته باشند و مهارت‌‌ها را به دوستان خود منتقل کنند.

وی با بیان اینکه استان زنجان با تمام ظرفیت خود در اردو حضور دارد، افزود: در این دوره‌ سه روزه برنامه‌های متنوع مهارتی و گارگاهی طرح‌ریزی شده که در نوع خود اتفاق بسیار ویژه‌ای است.

صالحی ادامه داد: خوشبختانه در ادامه‌ نگاه و توجه ویژه هیات دولت سیزدهم به مفاهیم تربیتی و مهارتی نسل نوجوان، شاهد حضور دو وزیر ورزش و جوانان و ارتباطات به‌ همراه سخنگوی دولت در جمع دختران خبرنگار بودیم که به برگزاری نشست‌های صمیمی و در عین حال آگاهی‌بخش برای خبرنگار دانش‌آموزان شد.

گفتنی‌ است دوره‌ ملی آموزش خبرنگاران پسر خبرگزاری پانا از مورخ ۲۴لغایت ۲۷ مهر در اردوگاه شهید باهنر برگزار می شود.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین سپهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار