مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

عملیات طوفان الاقصی، نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، عملیات طوفان الاقصی را نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
عملیات طوفان الاقصی، نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین است

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک بهارستان در آئین زنگ‌ حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آموزشگاه ام‌البنین در ابتدا ضمن تبریک این پیروزی قدرتمندانه و شگفتانه خدمت ملت شریف فلسطین، مسلمانان‌ جهان، مردم‌ غیور ایران و جامعه‌ فرهنگی و دانش‌آموزان، عنوان کرد: در راستای پاسداشت این عظمت و حمایت از مردم مقتدر فلسطین و همچنین برای اینکه نشان دهیم در صحنه مبارزه حق علیه باطل بی‌طرف نیستیم، برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس بهارستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی نقطه‌ عطفی در مبارزات ملت فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل است و رزمندگان مقاومت توانستند فرماندهان اسرائیلی را در کمال ناباوری اسیر کرده و پاسخ کوبنده به آنها بدهند.

اصلانی ادامه داد: دین‌ ما و شرع مقدس اسلام، همواره به یاری و دفاع از مظلومان سفارش کرده است، یکی از مصداق‌های عینی دفاع از مظلوم، ملت شریف و مظلوم فلسطین هستند. بر ما و مسلمانان جهان واجب است که برای دفاع از این ملت به میدان آمده و جنایات رژیم‌صهیونیستی را محکوم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌یک بهارستان در پایان تصریح کرد: بی‌تردید نهادینه‌شدن قدرت مقاومت، رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگری سست کرده و زوال و فروپاشی این رژیم اشغالگر، همانگونه که مقام معظم‌رهبری فرمودند بسیار نزدیک است.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار